“Nærkontakt af tredje grad” er den allerførste (og fortsat eneste) Steven Spielberg-film, der er udkommet i High Definition. Det er formentlig instruktørens mest personlige værk og fortsat en af hans bedste. Udgivelsen var heldigvis værd at vente på – alle tre udgaver af filmen er inkluderet, og det samme er et væld af ekstra godter såsom dokumentarer og interviews med filmens ophavsmænd og medvirkende. Fans bør købe udgivelsen omgående.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Kole 16 år siden

Elsker den film.
Må da vist ud og have Blueray versionen nu :oD
Gravatar

#22 filmz-mortensp 16 år siden

den film er noget bæ -.-
Gravatar

#23 elwood 16 år siden

#20 Er det den der også køre på Tv2 Charlie ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 filmz-DocDoom 16 år siden

#22: Mr. Constructive...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#25 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#24 - Lad nu drengen. Arto var vel nede?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#26 filmz-DocDoom 16 år siden

Arto-D2
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#27 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Me too
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#28 filmz-DocDoom 16 år siden

U2
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#29 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Veto
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Godaw do' !

Det er den film jeg har haft på flest formater. Senest så jeg flere scener på BD (glæder mig til at se den færdig) og den var ligeså flot som 70MM kopien modsat den forrige DVD udgave, der var en stor skuffelse.

Personligt syntes jeg den har alt det en god Spieberg film har. God historie, God personinstruktion, Humor, Flotte billeder og Fremragende musik.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: