Er “Narnia: Løven, heksen og garderobeskabet” anno 2005 så gået hen og blevet en god film? Både og. Den vil med garanti begejstre det yngre publikum, og på trods af, at det er en til tider voldsom film, er der ikke noget de små ikke vil kunne tåle at se. Den er bestemt værd at tage familien med ind i biografen for. Fortællingerne om Narnia er for længst blevet klassikere, men denne film er desværre ikke helt i samme liga – der mangler lige det sidste. Den er sanselig smuk, eventyrlig og frem for alt en god historie. Havde der blot været lidt mere af det fantastiske og magiske i stedet for det alt for polerede og pæne, ja, så ville den have siddet lige i skabet.
#1 filmz-NeoDk 18 år siden
Jeg synes det er en fed film...Jeg kan godt lide den
Læste BT i dag der blev der skrevet at man godt kunne tage de små med ind og se den :D
#2 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Bohemian 18 år siden
#4 Norton 18 år siden
#5 NOWhere 18 år siden
Aslan er Jesus-figuren som ska frelse det golde (ukristne) Narnia.
Det er sådan mere overordnet, at den er kristen, men der er ikke nogen kors eller salmesang nogen steder.
#6 Bardoboy 18 år siden
#7 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Erroneus 18 år siden
Faaaaantastisk film, men det er måske bare fordi den originale Narnia var min yndlingsfilm som varn :>
#9 Dørk 18 år siden
Ummiddelbart syntes jeg at trailerne til den så ret gode ud, men jeg syntes bare de får den til at se for lidt for lys ud. Den måtte gerne være lidt mere dunkel så havde stemningen været perfect i traileren. Men det kan jo være at det bliver bedre når man ser hele filmen :D
#10 SpielbergFreak 18 år siden
Den har ikke flere kristne referencer end andre film, det er en storm i et glas vand! Super-fantastisk-spektakulær CGI!!!!
SE DEN!