Udover det så er der beklageligvis ikke meget charme at finde i “New Year’s Eve”, der takket være sine mange historier gør, at vi aldrig kommer tæt på nogen af personerne. Filmen snøvler sig af sted præcis så forudsigeligt og uspændende, at dens spilletid kommer til at virke mindst dobbelt så lang, som den egentlig er.

Mest bemærkelsesværdig er filmen dog for sine enorme mængder product placement, og ikke mindst den snarlige premiere på “Sherlock Holmes 2 – Skyggespillet” bliver der gentagende gange reklameret for via et billboard, som konstant dukker op i baggrunden. Man må så håbe, at den film bliver et mere behageligt bekendtskab end dette kandiserede sirupsæble.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 BN 12 år siden

fra anmeldelsen:

Garry Marshall trods alt engang for meget længe siden stod bag et så hæderligt håndværk som "Pretty Women".


"Women"? Der var vist kun én. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 Collateral 12 år siden

BN (1) skrev:
fra anmeldelsen:

"Women"? Der var vist kun én. ;-)


Medmindre vi selvfølgelig har med sangen fra "Sweeney Todd" at gøre ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 chandler75 12 år siden

Rettet, tak :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Silverslith 12 år siden

Det var tydeligt for mig første gang jeg så traileren at man har valgt at kaste et hav af kendte skuespillere efter filmen for at kompensere for et svagt manuskript..
Gravatar

#5 MOVIE1000 12 år siden

Skal ind og se den på tirsdag, ikke fordi jeg glæder mig, men er spændt på at se om den fortjener al den kritik, 4,8 på imdb er sgu heller ikke meget. Valgmuligheden var denne film eller klassefesten.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: