På trods af det store budget føles filmen billig, og eftersom kampsekvenserne mest er sortklædte personer, der kæmper på en mørk baggrund, kan man for det meste ikke rigtig se, hvad der foregår. Det sidste er næsten det værste, for fornøjelsen ved en god kung fu-film er vel først og fremmest at se atleterne foretage tyngdekraftstrodsige stunts, og den simple glæde udebliver fuldstændigt her.
Mængden af computereffekter hjælper bestemt heller ikke, og de giver i stedet filmen en falsk fremtoning, der er mere ninja turtles end ninja-film. Man kan dårligt beskylde “Ninja Assassin” for ikke al leve op til sit navn, men det mest imponerende ved filmen er i sidste ende, at den fuldt ud demonstrerer, hvor utroligt kedeligt afrivningen af lemmer, tarme og hoveder faktisk kan være.
#1 Buzz 14 år siden
#2 Ericmase 14 år siden
#3 Kruse 14 år siden
Jeg kan især godt lide din beskrivelse af filmens plot:
Det lyder virkelig som en spændende historie ;)
#4 frankdrebin 14 år siden
#5 Kviesgaard 14 år siden
Jeg siger Ninja 3 the domination.
Ninjaer. Kastestjerne. Besættelse?! og (djævle)uddrivelse. Hvad mere kan man ønske sig?
#6 misuma 14 år siden
American Ninja med Michael Dudikoff. Den er kiksede på den kække måde :P
#7 filmkorn.dk 14 år siden
#8 tiany 14 år siden
Hvad fanden skete der for Andy og Larry Wachowski? de lavede jo den fremragende The Matrix.
#9 filmkorn.dk 14 år siden
Jeg synes den er decideret langtrukken og uoriginal. Og så er Reeves (som jeg ellers godt kan lide) ufrivilligt komisk med hans lange cottoncoat.
#10 Lord Beef Jerky 14 år siden
Jeg synes den er småfilosofisk og latterlig. Og så er Portman (som jeg ellers godt kan lide) ufrivillig komisk med hendes skaldede isse.