På trods af det store budget føles filmen billig, og eftersom kampsekvenserne mest er sortklædte personer, der kæmper på en mørk baggrund, kan man for det meste ikke rigtig se, hvad der foregår. Det sidste er næsten det værste, for fornøjelsen ved en god kung fu-film er vel først og fremmest at se atleterne foretage tyngdekraftstrodsige stunts, og den simple glæde udebliver fuldstændigt her.

Mængden af computereffekter hjælper bestemt heller ikke, og de giver i stedet filmen en falsk fremtoning, der er mere ninja turtles end ninja-film. Man kan dårligt beskylde “Ninja Assassin” for ikke al leve op til sit navn, men det mest imponerende ved filmen er i sidste ende, at den fuldt ud demonstrerer, hvor utroligt kedeligt afrivningen af lemmer, tarme og hoveder faktisk kan være.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Buzz 14 år siden

hvad er den fedest ninja film? er der nogle i nu, næ der er der ikke bom bom
Gravatar

#2 Ericmase 14 år siden

En som jeg tror de fleste børn synes er bedre er nok "Kung Fu Panda". =D Jeg har heller ikke tænkt mig at se filmen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

Haha, glimrende anmeldelse Benway :)

Jeg kan især godt lide din beskrivelse af filmens plot:

Raizo en flink ninja, der er vokset op hos en masse slemme ninjaer, men som siden skiftede side, da de dræbte hans elskede, og derfor nu bekriger dem.


Det lyder virkelig som en spændende historie ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 frankdrebin 14 år siden

#1 Kung Pow!
Gravatar

#5 Kviesgaard 14 år siden

#1

Jeg siger Ninja 3 the domination.

Ninjaer. Kastestjerne. Besættelse?! og (djævle)uddrivelse. Hvad mere kan man ønske sig?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#6 misuma 14 år siden

Buzz (1) skrev:
hvad er den fedest ninja film? er der nogle i nu, næ der er der ikke bom bom


American Ninja med Michael Dudikoff. Den er kiksede på den kække måde :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7 filmkorn.dk 14 år siden

Hvad fanden skete der for James McTigue? Han lavede jo den fremragende V for Vendetta.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#8 tiany 14 år siden

tournesoller (7) skrev:
Hvad fanden skete der for James McTigue? Han lavede jo den fremragende V for Vendetta.


Hvad fanden skete der for Andy og Larry Wachowski? de lavede jo den fremragende The Matrix.
Valar morghulis
Gravatar

#9 filmkorn.dk 14 år siden

Kan vi ikke snart få slået det fast! The Matrix er en stærkt overvurderet film, der red på hypen omkring Hitchcocks død.

Jeg synes den er decideret langtrukken og uoriginal. Og så er Reeves (som jeg ellers godt kan lide) ufrivilligt komisk med hans lange cottoncoat.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 14 år siden

Kan vi ikke snart få slået det fast! V For Vendetta er en stærkt overvurderet film, der red på hypen omkring Ove Sprogøes død.

Jeg synes den er småfilosofisk og latterlig. Og så er Portman (som jeg ellers godt kan lide) ufrivillig komisk med hendes skaldede isse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: