“Ocean’s Thirteen” kører derudaf i et hæsblæsende tempo, og der bruges ikke megen tid på at etablere karaktererne eller deres forhold til hinanden. Men det er strengt taget heller ikke nødvendigt, da begge dele er lykkedes fint i de to foregående film, og man må komplimentere filmfolkene for ikke at ville gentage sig selv. Det vil dog naturligvis sige, at hvis man endnu ikke har stiftet bekendtskab med de 11 alsidige tyveknægtes filmiske eskapader, så er “Ocean’s Thirteen” ikke en ideel start.

Manuskriptforfatterne forsøger at smække lidt for mange sideplots og karakterer ind i filmen, hvilket den 120 minutter lange spilletid ikke helt kan bære. Men i en tid, hvor biograflærrederne rendes over ende af pirater og endimensionale superskurke, er indholdsmæssigt overskud frem for underskud så afgjort at foretrække. Så lad dig blive revet med af den gode stemning, de flotte billeder og David Holmes’ herlige og herligt funky score – det vil være synd at gå glip af det.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 POTC-girl 16 år siden

lyder godt.. 2'eren var skuffende, så glæder mig til at se den her..
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Skal ind og se den om et par timer, men jeg forventer ikke andet end lidt let og go' hollywood underholdning (i stil med Get Cool ... efterfølger til Get Shorty) med on-liners (Cloney, Pitt Damon osv. osv. godt cast) og pakket ind i lidt lækkert teknik (Soderberg), men tror ikke den kommer til at overgå den første ... og det gør nu heller ikke noget ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 Riqon 16 år siden

Nice, så I siger faktisk, at den er go? Kunne helt vildt godt lide 1'eren, men har endnu ik set 2'eren - har dog hørt, at den som sagt var katastrofal.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 filmz-Jessmoeller 16 år siden

Super fed film, og den er langt bedre end 2'eren. Små cameo's fra tidligere medvirkerne i serien
5/6
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#15 icetea 16 år siden

Var inde og se den igår, joh den er faktisk meget underholdende :), dog ikke bedre end 1'eren, men meget bedre end 2'eren, som jeg ikke engang har fået set færdig fordi jeg faldt i søvn til den engang :P

Alt i alt en fin film
4/6
Gravatar

#16 filmz-JON 16 år siden

Jeg giver den ***

Der var ikke noget rigtigt højdepunkt; ikke nogle rigtige peaks. Udmærkede dialoger og skuespil, men ikke noget rush.

Hvor mange lagde mærke til Godfather-henvisningen, da Reuben første gang vågner efter sit kolaps?

"I hear people coming to the house. I hear Rusty crying. Why don't you tell me what everybody else seams to know?" (sådan cirka).

Det er taget fra den scene, hvor Don Corleone vågner op efter skudattentatet og Sonny er blevet dræbt under et nyt attentat. (Og nej, jeg sætter fandeme ikke spoiler-tags på vedrørende en 35 år gammel film, som enhver filmfan med en smule selvrespekt har set mindst 5 gange... :-D)
Gravatar

#17 mini_jette 16 år siden

#16
Nåeh, det ved jeg nu ikke....jeg synes da jeg er rimeligt glad for film og det der ligner, men jeg har endnu ikke set nogle af Godfather-filmene...!!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#18 filmz-JON 16 år siden

17: Hvad ligner film men er det ikke? :-)
Gravatar

#19 Riqon 16 år siden

#17 - Hvorfor sidder du så her? Kom dog i gang! :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 mini_jette 16 år siden

#18
:S Godt spørgsmål...! Lyder det overbevisende og gennemtænkt hvis jeg svarer øhm tv-serier:D

#19
Nej tak, jeg har det lige så godt...!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: