“Ocean’s Thirteen” konstituerer to timers aldeles letfordøjelig, afvæbnende og humørfyldt underholdning. Filmen overgår uden problemer sin umiddelbare forgænger og præsterer næsten at være på højde med trilogiens første kapitel. Hvis man er fan af filmen og ejer en Blu-ray afspiller, bør man kraftigt overveje at investere i filmen på Blu-ray, eftersom skiven indeholder mere interessant ekstramateriale end dvd-udgivelsen. Desværre skuffer AV-præsentationen, så det er mildt sagt heldigt, at filmen er så fandens underholdende.
#1 filmz-Is 16 år siden
5/6 eller 8/10 af mig :-)
#2 filmz-Kadann 16 år siden
Useless!
#3 elwood 16 år siden
Men synes slet ikke Al Pachino var så "farlig" en skurk for dem, som Andy Garcia var i 11'er remaket, der synes jeg faktisk han klarede rollen bedre, selv om Al Pachino er en fantastisk skuespiller, måske det har noget med screentime i filmen og gøre. Skal dog lige sige jeg godt ku li at hele kuppet kun var en stor hævnaktion.
Og var det bare mig eller hva dælen sku det telefon opkald
Satme også en risikabel mission Turk brøderne blev sendt ud på, måske lidt for riski, men det var da lidt muntert at se dem forsøge at
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Winniepooh 16 år siden
#5 Patriarch 16 år siden
#6 Winniepooh 16 år siden
Du mister ikke det store ved at springe den over, men på den anden side springer man jo heller ikke Indiana Jones over selvom den er det svageste led vel?
#7 elwood 16 år siden
Matt Damon og Brad Pitt har også et par små gyldne øjeblikke.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Kram 16 år siden
Må sige at 13'eren er udemærket, i hvert fald god nok til at den blev hevet hjem i samlingen, 12'eren gjorde dog ikke.
Der er egenlig ikke så meget at sige, 11'eren er genial, og 13'eren har måske 10% af det som gjorde den første film kanon, men den er stadigvæk værd at se, bare pga den har lidt af det tempo.
If winning isn't everything, why do they keep score?
#9 Alex 16 år siden
#10 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg tror nu at den ikke fik stor succes, fordi den var forholdsvis ringe.