“Octopussy” er måske nok hverken ligeså prangende som seriens mest underholdende dele eller ligeså intens som dens mest dristige. Men det er stadigvæk en god Bond-film, hvis billed- og lydside bliver præsenteret formidabelt på denne udgivelse, der også byder på masser af stærkt ekstramateriale. Ikke ligefrem et livsnødvendigt must, men stadigvæk en glimrende dvd-pakke, som enhver person med hang til Bond eller action generelt bør erhverve sig.

James Bond vender tilbage i ”A View to a Kill”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 pulse83 17 år siden

Sammen med Moonraker, den dårligste Bond-film med Roger Moore. Har dog ikke set From A View To A Kill endnu. Dårlig titelsang og ikke specielt kønne Bond-babes. For mange dårlige one-liners og James Bond der svinger sig i lianerne og skriger som Tarzan holder bare ikke. Men dog enkelte pænt fede action-scener.

Rigtig flot billed-restauration og lydsporet er rigtigt godt.

Film: 3/6
Billed: 5/6
Lyd: 5/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 filmz-jaws 17 år siden

helt uenig med pulse83

Moonraker og octopussy ligger i den bedre ende af bondserien.

gode historierog ikke mindst john barrys soundtracs til filmenbe
Gravatar

#3 filmz-Bruce 17 år siden

Må hoppe på enighed med pulse83. Ligefør 3/6 er for meget.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 pulse83 17 år siden

#2 Jeg er enig i at John Barrys score til begge film, specielt Moonraker, er ganske gode. Men udover det og lidt god action er der ikke meget at komme efter, syntes jeg.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#5 chronaden 17 år siden

hmm enig og uenig med jer alle, octopussy er en af mine yndlings bond mens moonraker er den værste imo D:
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg mener nu også at Octopussy er den bedste film af dem hvor Roger Moore spiller bond.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

I remember nothing..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 kasper.jen 16 år siden

En ret forglemmelig Bond-film... Dog er det dejligt med en ny location som Indien... faktisk er filmen underholdende med flotte billeder og fin action. 4/6

Skriv ny kommentar: