“The Office” er en serie, som er langt bedre, end den overhovedet har ret til at være. Denne første sæson er blot en forsmag på de delikate komiske godbidder, som seriens 2. og aktuelle 3. sæson leverer i sækkevis. Skuespillerne og manuskriptforfatterne var stadigvæk ved at falde til rette, og der synes af og til at være mere fokus på at adskille sig fra den engelske originalserie end at give den amerikanske udgave sit eget, solide fodfæste. Men her er stadigvæk masser af god underholdning, især takket være et fornemt skuespillerhold anført af mesterentertaineren Steve Carell. Serien ser godt ud på dvd, mens fans nok vil blive en smule irriterede over en problematik med lyden. De mange inkluderede slettede scener er fornøjelige.
#1 Winniepooh 17 år siden
#2 akerman 17 år siden
kan huske da den kom frem, der var det en helligbrøde at indrømme at man synes det var sjovt.
#3 The Insider 17 år siden
#4 filmz-raga_muffin 17 år siden
Heroes, Lost, Prison Break, Family Guy, South Park og nu dette! :(
#5 The Insider 17 år siden
#6 myshkin 17 år siden
Det må da vitterligt også være imod flertallet. Nok holder jeg af The Office (US), men sjovere end The Office (UK) synes jeg bestemt ikke den er. Sådan er vi vel så forskellige :)
Tror nu ikke de kan blive ved med at køre i en uendelighed.. gad vide hvor mange sæsoner den kan holde? 2 til?
- internet anonymous
#7 thomasegebaek 17 år siden
#8 filmz-gofferoffer 17 år siden
#9 Kram 17 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#10 MTK 17 år siden
Den amerikanske version af The Office savner, i mine øjne, fuldstændigt det absurde og ironiske islæt som den engelske version mestrer til perfektion. Endvidere ka' jeg noget bedre lide at høre på engelsk, og sproget er til tider også en stor del af komikken.