“The Office” er en serie, som er langt bedre, end den overhovedet har ret til at være. Denne første sæson er blot en forsmag på de delikate komiske godbidder, som seriens 2. og aktuelle 3. sæson leverer i sækkevis. Skuespillerne og manuskriptforfatterne var stadigvæk ved at falde til rette, og der synes af og til at være mere fokus på at adskille sig fra den engelske originalserie end at give den amerikanske udgave sit eget, solide fodfæste. Men her er stadigvæk masser af god underholdning, især takket være et fornemt skuespillerhold anført af mesterentertaineren Steve Carell. Serien ser godt ud på dvd, mens fans nok vil blive en smule irriterede over en problematik med lyden. De mange inkluderede slettede scener er fornøjelige.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Winniepooh 17 år siden

Synes serien er fantastisk og har allerede investeret i DVD'en.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#2 akerman 17 år siden

Godt du tør gå mod mængden og sige det som det er.. (næsten)... The Office.US er sjovere end The Office.UK ! :)

kan huske da den kom frem, der var det en helligbrøde at indrømme at man synes det var sjovt.
Gravatar

#3 The Insider 17 år siden

#2, hvis 2. sæson bliver udgivet i Danmark, og jeg får mulighed for at anmelde den, så skal jeg nok gentage din mening, fordi fra 2. sæson og opefter deler jeg den :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-raga_muffin 17 år siden

Ej! Endnu en serie jeg bliver nødt til at følge med i! For fanden!

Heroes, Lost, Prison Break, Family Guy, South Park og nu dette! :(
Gravatar

#5 The Insider 17 år siden

Glem ikke BSG! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 myshkin 17 år siden

#2

Det må da vitterligt også være imod flertallet. Nok holder jeg af The Office (US), men sjovere end The Office (UK) synes jeg bestemt ikke den er. Sådan er vi vel så forskellige :)

Tror nu ikke de kan blive ved med at køre i en uendelighed.. gad vide hvor mange sæsoner den kan holde? 2 til?
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#7 thomasegebaek 17 år siden

Jeg holder også mest af den origionale (engelske) udgave... Martin Freeman er genial
Gravatar

#8 filmz-gofferoffer 17 år siden

Må indrømme, at jeg synes, The Office US er hylemorsomt, og jeg er stor fan af hr. Carell, som er blandt de sjoveste mennesker i USA på nuværende tidspunkt, men The Office UK er og bliver nummero uno. Jeg er dog stor fortaler for US versionen, da mange mener, den stort set er det samme som UK, men der må jeg erklære mig ganske uenig. Synes, de har været dygtige til at finde på nye komiske situationer for Carell og co.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#9 Kram 17 år siden

US versionen er 1000 gange sjovere end UK versionen, generelt kan jeg dog personligt ikke fordrage Engelsk "humor". :) (Heller ikke dansk standup, nu vi er igang!)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#10 MTK 17 år siden

Nu er jeg ikke af den opfattelse at man skal hylde noget lort blot for at "gå imod strømmen".

Den amerikanske version af The Office savner, i mine øjne, fuldstændigt det absurde og ironiske islæt som den engelske version mestrer til perfektion. Endvidere ka' jeg noget bedre lide at høre på engelsk, og sproget er til tider også en stor del af komikken.

Skriv ny kommentar: