Fans af filmen vil nok blive skuffet over manglen på godt ekstramateriale, men de fleste mennesker vil nok være ret ligeglade. “The One” er en tom og intetsigende film, og hverken et virkelig flot billede- eller lydtransfer kan redde denne DVD fra at være særdeles ringe.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DarkLight 21 år siden

Selom plottet i den film er vanvittigt og filmen er bedst tjent med at forsvinde i glemsel, kan jeg da ikke holde mig fra at komme med en enkelt rettelse i anmeldelsen.

Når 'the evil dude' slår sig selv ihjel i en alternativ univsers, deles kraften fra den døde blandt de tilbage værende. Derfor har 'the good guy' en jordisk chance tilsidst for at kæmpe mod ham...

En frygtelig film med til tider lattelige kampscener. (Der hvor han løber og hopper op på et traffiklys)

Desværre er der en lignende scene i The Tux(med Jackie Chan) så jeg slipper nok ikke helt fra at sidde og krumme tæer endnu en gang :)

2/6 for action-scenerne og for udemærket underholdning en søndageftermiddag med tilhørende tømmermænd.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Ahhh scenen med motorcyklen er total lam...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

Jet Li skal sq til at tage sig sammen, han er jo ved at udvikle sig til en ny Jean Claude idiot. Først den kedelige "Romeo must die", så den rædderlige "Kiss of the dragon" og nu "The One"...føj siger jeg bare!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 trekster 21 år siden

Han skulle, som der ganske rigtigt står i anmeldelsen, holde sig inden i karate/kung fu/whatever ringen i stedet. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#5 filmz-rock solid 21 år siden

Folk der omtaler The One som..ligegyldig og plat actionfilm..har SLET IKKE nogen ide om hvad filmen har af budskab.Så hold dig fra at komentere den hvis du ikke aner en skid om dens baggrund og filmens forgænger "Quantum Tunneling" hvor Jet Li faktisk har en 10 gange bedere preformence som multiple charectors,end i efterfølgeren The One.
Gravatar

#6 trekster 21 år siden

Ok, så forklar os lige hvad "Budskabet" er i denne film? Come On!! Den har da ikke noget specielt budskab, andet end: "Det er dumt at være en magtsyg psykopat som går efter verdensherredømmet... something something" :)

"Quantum Tunneling"?? Jet Li har aldrig været med i en film af dette navn. I så fald, kan den ikke findes på IMDB. Og hvad har hans præstation i denne film, som jeg ikke mener eksistere, med "The One" at gøre? Han spiller dårligt i denne film, det kan hverken din imaginære film eller noget andet vidunder ændre ved ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#7 MikkelHJ 21 år siden

#6 Det kunne være at Rock Solid tænkte på TV-Serien Quantum Leap med Scott Bakula og Dean Stockwell i rollerne som Dr. Sam Beckett og Al Calavicci. Dr. Sam Beckett leder et forskerhold i ørkenen, der eksperimenterer med hypotesen, at et menneske kan foretage tidsrejser indenfor sin egen levetid. Det vil sige, at hvis et menneske er 32 år, kan han ikke rejse længere end 32 år tilbage i tiden. Støtten til forskningen er ved at blive droppet, så som enhver god forsker vil han foretage et eksperiment med sig selv som forsøgsperson.
Forsøget går galt, og pludselig befinder han sig i en anden krop med delvis hukommelsestab. Her er hans opgave at rette op på en begivenhed i personens liv, der af en eller anden grund fik et forkert udfald. Først da kan han springe videre. Selv om Sam hver gang håber, at han kommer hjem til sin egen krop, sker der som regel det, at han springer videre til en anden krop med problemer. Hans eneste kontakt til sin egen tid er hologrammet Al, der ved hjælp af computeren Ziggy prøver at vejlede ham på bedste vis.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#8 trekster 21 år siden

Jeps, kender den godt. men den har jo intet med denne film at gøre. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#9 MikkelHJ 21 år siden

Jeg ved det godt. Den ene handler om tidsrejser og den anden om rejser igennem parallelle universer. Men det kunne jo være Quantum Leap Rock Solid tænkte på.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#10 trekster 21 år siden

Ja, men Rock Solid nævner jo at Jet Li er med i den anden film også. Så det kan jo ikke være "Quantum Leap" :)

"...og filmens forgænger "Quantum Tunneling" hvor Jet Li faktisk har en 10 gange bedere preformence som multiple charectors..."
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: