“Over hækken” skal nok vække begejstring, og med rette. Det er både en rigtig familiefilm, men også et herligt skud på stammen af animationsfilm, der kan nydes uden forbehold. Man er fremragende underholdt hvis man endnu ikke helt har glemt sin barnlige sjæl og tør overgive sig og lege med.
#11 mcdave 18 år siden
først stjernerne: 4/6 fra mig...
syntes slet ikke den var lige så morsom som pixars Cars, men var bestemt underholdt, men hvor cars var en stor tour de force i mavemusklerne, syntes jeg de sjove øjeblikke i over the hedge var spredt lidt for meget ud... måske var dyrene simpelthen for pæne alle sammen...
men det jeg savnede allermest i en "kup"film som denne, var simpelthen lidt mere olsenbanden!... der manglede en detaljering af planerne med dertilhørende skøre indfald... jeg savnede simpelthen at høre: " jeg skal bruge; danebrog, den lille havfrue, livgarden, fiskesnøre, tyggegumi, og en kasse øl.
#12 elwood 18 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-Narniabæver 18 år siden
Hammy og Ozzie stjal hver en scene!
#14 filmz-kk 18 år siden
#15 pulse83 18 år siden
#16 filmz-vassago 18 år siden
Kan du så heller ikke li' film (hvis man tager CGI-film) som: "Shrek", "Shrek 2", "Final Fantasy", "Antz", "Ice Age", "Ice Age 2"?
#17 pulse83 18 år siden
Jeg syntes oftest at Pixar ikke kun har den bedste animation, men også den bedste historie og de bedste karakterer. Og klart den bedste humor. Men det er jo en smagssag. :)
#18 El vez 18 år siden
#19 pulse83 18 år siden
Chihiro er blandt mine absolutte favoritter.
#20 filmz-Narniabæver 18 år siden
Husk at blive under rulleteksterne!