“Pacific Rim” er et skarpt instrueret og spektakulært filmet nostalgiorgie, hvis visuelle effekter får “Avatar” til at ligne “The Incredible Hulk”-tv-serien fra 1970’erne. Filmen er praktisk talt en to timers steroide-udgave af ethvert syvårigt barns foretrukne lørdagstegnefilm, og selvom den aldrig stimulerer intellektet eller bevæger hjertet, så er den sandsynligvis sommerens bedste bud på en blockbuster, der rammer alle de rette tangenter og leverer underholdning i særklasse. Man får valuta for hver eneste krone, og maskineriet fungerer upåklageligt, selvom det på ydersiden virker som noget, Michael Bay kunne have hittet på. Det er længe siden, at gammel vin på nye flasker har smagt så godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Hashis 10 år siden

Filmen er fantastisk, intet andet. Det er utroligt længe siden at jeg er blevet revet sådan med af en film som jeg blev med Pacific Rim.

Hvis du sidder og tvivler på om den er pengene værd, så stop og ryk jernhesten(eller bilen) frem og drøn hurtigst muligt til den nærmeste kølige biografsal, du vil ikke fortryde det.

6 af 6 stjerner.
Gravatar

#12 kisame 10 år siden

tag ind og ser den i aften og må sige den ser imponerende ud :)
Gravatar

#13 Ispep 10 år siden

#10

Jeg synes den første Transformers er okay. Uhøjtidelig, spektatulær og underholdende. Ikke alting virkede i den, men det gør de bestemt heller ikke i Pacific Rim. Og ingenting virkede for mig i Battleship, som jeg fandt afsindig ringe og kvalmende patriotisme, der er så tyk, at jeg fik brækfornemmelsen.
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 10 år siden

Bruno (1) skrev:
Var man ikke barn i 90'erne, har man sikkert set Robotech på Sky Channel og kan forholde sig til denne film


Jeg var barn i 80'erne, så jeg har sikkert set Robotech på Sky Channel =p
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 dyg 10 år siden

Jeg var også barn i 90erne, men boede fandme for langt ude på landet til at kunne se Sky Channel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 wiseguy 10 år siden

Glæder mig til lørdag i næste uge, så ska den tjekkes ud i Struer med Atmos og hele svineriet ;-)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#17 Slettet Bruger [1085969436] 10 år siden

Jeg går normalt udenom 3D, men de tidlige forestillinger på den slags film, er jo altid 3D, så det blev det til i denne omgang.

Del Toro har sgu meget godt styr på sit shit og 3D er ret velfungerende i denne film.
Gravatar

#18 wiseguy 10 år siden

Dolby Atmos? Any good??
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#19 Ispep 10 år siden

Jep, 3D'en var rigtig fed her.

wiseguy (18) skrev:
Dolby Atmos? Any good??


For voldsom til min smag, men kommer vel an på hvor stor salen er.
Gravatar

#20 Aggeri 10 år siden

Skuespillet var elendigt(Især de 2 forskere). Men kampscenerne var overdrevet fede og jeg købte idéen. Så jeg lander på 3/6

Skriv ny kommentar: