“Pacific Rim” er et skarpt instrueret og spektakulært filmet nostalgiorgie, hvis visuelle effekter får “Avatar” til at ligne “The Incredible Hulk”-tv-serien fra 1970’erne. Filmen er praktisk talt en to timers steroide-udgave af ethvert syvårigt barns foretrukne lørdagstegnefilm, og selvom den aldrig stimulerer intellektet eller bevæger hjertet, så er den sandsynligvis sommerens bedste bud på en blockbuster, der rammer alle de rette tangenter og leverer underholdning i særklasse. Man får valuta for hver eneste krone, og maskineriet fungerer upåklageligt, selvom det på ydersiden virker som noget, Michael Bay kunne have hittet på. Det er længe siden, at gammel vin på nye flasker har smagt så godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Ericmase 10 år siden

Lord Beef Jerky (56) skrev:
Topkarakter til det pis... du er sgu gavmild!


Hver sin smag :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#62 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Doctor Last Warning
Gravatar

#63 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Det var sgu en lortefilm - som ventet. Men jeg hader også Transformers filmene. Jeg kunne slet ikke kende personerne fra hinanden, og ej heller monstrene eller robotterne. Der gik også utroligt lang tid, inden der kom noget ordentlig action. Eller jeg mener noget CGI. Gab.

2:6

PS: hænger man ud efter credits, vil man erfare, at
Ron Pearlmans figur overlever. Han skærer sig ud af monstret med sin butterflykniv, og siger: Has anybody seen my shoe?
Doctor Last Warning
Gravatar

#64 Batsy 10 år siden

Vil til en værd en tid fortrække karekterne i Tranformers end dem i Pacific rim. Ron Pearlman og Edris elba var de eneste mindeværdige skuespiller i den film.

Tror det eller ej men fotrækker squ mere Robot vs Robot altså Optimus Prime og co.

Kan godt være at Pacific Rim har et større univers, mere pratical effects end transformers men Optimus Prime, Megatron og Ironhide er meget meget sejere end Gipsy Danger og de andre jagers.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#65 Space Monster 10 år siden

DocDoom (63) skrev:


PS: hænger man ud efter credits, vil man erfare, at
Ron Pearlmans figur overlever. Han skærer sig ud af monstret med sin butterflykniv, og siger: Has anybody seen my shoe?


Så du hang alligevel i helt til sidst? Helt frustreret har du ikke været så.
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#66 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg sad og dimsede med min iPhone foran fjernsynet og fik ikke slukket eller slået væk. Jeg mener heller ikke jeg skrev at jeg var frustreret, bare at jeg synes filmen var kedelig - og det havde jeg også forventet.
Doctor Last Warning
Gravatar

#67 Space Monster 10 år siden

#66

Ha ha - forestiller mig du ser op fra telefonen og tænker "Nå?... hm, how about that..."
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#68 David Munch 9 år siden

Fik endeligt set den her i går, sammen med kæresten. Havde set frem til det!

...Og det burde jeg så ikke have gjort. 4/10. Sikke en omgang skidt!

Elendigt manuscript, utrolig forudsigelig historie, fejl-cast på fejl-cast, cliché på cliché, plothul på plothul. Det eneste positive jeg kunne hive hjem fra den film var CGI'en, og det er jeg efterhånden næsten immun overfor. I mine øjne det klart største makværk der nogensinde er kommet ud fra Guillermos hænder.
Gravatar

#69 T. Nielsen 9 år siden

68 Hvad er så del Toro's mindste makværk?
Baby, it's cold outside
Gravatar

#70 Slettet Bruger [2179147034] 9 år siden

Og hvis en film kun skal være under middel for at være et makværk, må der godt nok være mange af dem derude. :p

Skriv ny kommentar: