“Pacific Rim” er et skarpt instrueret og spektakulært filmet nostalgiorgie, hvis visuelle effekter får “Avatar” til at ligne “The Incredible Hulk”-tv-serien fra 1970’erne. Filmen er praktisk talt en to timers steroide-udgave af ethvert syvårigt barns foretrukne lørdagstegnefilm, og selvom den aldrig stimulerer intellektet eller bevæger hjertet, så er den sandsynligvis sommerens bedste bud på en blockbuster, der rammer alle de rette tangenter og leverer underholdning i særklasse. Man får valuta for hver eneste krone, og maskineriet fungerer upåklageligt, selvom det på ydersiden virker som noget, Michael Bay kunne have hittet på. Det er længe siden, at gammel vin på nye flasker har smagt så godt.
#61 Ericmase 11 år siden
Hver sin smag :)
#62 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
http://imageshack.com/a/img547/4980/zijx.png
#63 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
2:6
PS: hænger man ud efter credits, vil man erfare, at
#64 Batsy 10 år siden
Tror det eller ej men fotrækker squ mere Robot vs Robot altså Optimus Prime og co.
Kan godt være at Pacific Rim har et større univers, mere pratical effects end transformers men Optimus Prime, Megatron og Ironhide er meget meget sejere end Gipsy Danger og de andre jagers.
#65 Space Monster 10 år siden
Så du hang alligevel i helt til sidst? Helt frustreret har du ikke været så.
― George R.R. Martin
#66 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#67 Space Monster 10 år siden
Ha ha - forestiller mig du ser op fra telefonen og tænker "Nå?... hm, how about that..."
― George R.R. Martin
#68 David Munch 10 år siden
...Og det burde jeg så ikke have gjort. 4/10. Sikke en omgang skidt!
Elendigt manuscript, utrolig forudsigelig historie, fejl-cast på fejl-cast, cliché på cliché, plothul på plothul. Det eneste positive jeg kunne hive hjem fra den film var CGI'en, og det er jeg efterhånden næsten immun overfor. I mine øjne det klart største makværk der nogensinde er kommet ud fra Guillermos hænder.
#69 T. Nielsen 10 år siden
#70 Slettet Bruger [2179147034] 10 år siden