Den allerførste “Paranormal Activity” var et uhyggeligt unikum, men selvom hverken toeren eller denne treer helt har formået at genskabe etterens trykkende, sindsoprivende stemning, så tilbyder “Paranormal Activity 3” altså godt halvanden times tilforladelig tidsfordriv, hvis man vel at mærke nyder at blive skræmt fra vid og sans. Både kvantiteten og kvaliteten af udgivelsens ekstramateriale er minimal, men transferet er godt, lydsporet er fremragende, og hvis man har hang til genren, bør man som minimum leje disken.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The-new-meister 12 år siden

synes også at 3'eren var overraskende god efter den ret så kedelige 2'er. Så er fuldstændige enige i karakteren og anmeldsen:)
Gravatar

#2 Slettet Bruger [499801304] 12 år siden

Jeg så den i weekenden og jeg synes faktisk at filmene er helt ok.

Dog var jeg til tider mere interesseret i at se hvilken konsol de havde tilsluttet deres enorme tv og sad og skumlede lidt for mig selv over, at man ikke viser filmen i 4:3, da det ville have stemt bedre overens med, at det hele var optaget på VHS og på "gammeldags" kameraer.
Gravatar

#3 The Insider 12 år siden

#2, hehe, det havde faktisk været meget fedt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 wiseguy 12 år siden

Noget tyder på, at den ska ha' en chance...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#5 PederLyager 12 år siden

Synes også det er en rigtig fin gyser. Efter min mening den bedste i serien. Så for mig er det som en omvendt Saw-kvalitetskurve, folkene bag Paranormal Activity har gang i :)
Film-elsker

Skriv ny kommentar: