“Paul” skal tages for det, den er. Her er der ikke tale om en genopfindelse af hjulet, men et veloplagt stener-spoof over sci-fi-genren og hele fankulturen, der er knyttet dertil. Der er masser af billige “E.T.”-, “Star Trek”-, “Star Wars”- og “Alien”-point at hente hjem på den konto, men Mottola og Pegg/Frost gør det med en utvetydig kærlighed til stoffet fra start til slut. Konstellationen de tre imellem resulterer i et hylemorsomt roadtrip, hvor lige dele americana og besk, britisk brovtenhed koges sammen til en velsmagende, komisk kompot.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 LennartLC 12 år siden

Uden tvivl en af årets ind til nu sjoveste film. Fantastisk underholdning! :)
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 12 år siden

Rigtig sjauw film!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 loki 12 år siden

Tjaa... den er da ok, men nok ikke lige min humor. Og deres religiøse latterliggørelse kan godt komme til at bide dem i røven.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 PredatorX 12 år siden

Jeg syntes den var alt for ligegyldig desværre. Den virker som en dårlig kopi af langt bedre film, og den "komiske" duo er efterhånden ved at synge på sidste vers for mit vedkommende. SÅ charmerende er de altså heller ikke.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 elwood 12 år siden

Den "dynamiske" Duo fungere nu også best når de er sammen med Edgar Wright.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 duuk74 12 år siden

#5
Syntes jeg også det så ud til efter jeg havde set traileren.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 jessup 12 år siden

loki (3) skrev:
Og deres religiøse latterliggørelse kan godt komme til at bide dem i røven.


De ryger i helvede?
This is just until June
Gravatar

#8 PredatorX 12 år siden

elwood (5) skrev:
Den "dynamiske" Duo fungere nu også best når de er sammen med Edgar Wright.


Helt enig :) Jeg må bare erkende at være lidt træt af dem efterhånden... But thats just me :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 Spanner 12 år siden

Jeg synes at filmens store problem er, at den ikke ved, hvad den vil. Det virkede sikkert som en sjov idé da de fandt på den, men så virker det lidt som om de ikke rigtig vidste hvor de skulle gå hen med historien om de to nørder og rumvæsnet.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#10 Gridlock 12 år siden

Hmm what to do what to do spendere lidt over 100 kr på en engangs tur til biffen eller bare købe filmen på amazon
http://www.amazon.co.uk/Paul-DVD-Simon-Pegg/dp/B00...

Kom igen hvem end det var der synes det var en god ide og vente med og udgive filmen her i Danmark til den allerede er udgivet på dvd i udlandet, må ha en skrue eller 2 løs.

Skriv ny kommentar: