Det er dog ofte de kendte figurer der stjæler billedet, f.eks. Peter Plys der ubekymret guffer løs af de vingummier som Grisling ligger ud for at kunne finde hjem. Filmen er på mange måder en charmende lille historie. Den trækker ikke handlingen ud, og den har nogle medmenneskelige budskaber som det er svært ikke at tage positivt imod. Det er en gennemført behagelig film, uden skurke eller usympatiske personer.

“Peter Plys og Hafferlaffen” er sandsynligvis den ideale film for førstegangs biografgængere, men det er også en som hele familien burde kunne føle sig rimeligt godt underholdt af. Det er simpelthen en sød og sjov film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 evermind 19 år siden

Det plejede som regel også at være underholdende... omend aldrig synderligt kvikt. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 SteeN! 19 år siden

Efter som jeg har alle peter plys filmene på vhs og har set dem sådan set 100.000 gange, så synes jeg nu ikke den her rigtigt kan følge med... De ældre er langt bedere, men godt endeligt at få ansigtet på en haffelaf, selvom de har været i "drømmene" og "tankerne" som store elefanter, men det er de jo slet ikke.. Faktisk en rigtig sød film, den fik også lillesøsteren på 4 til at grade lidt, da den lille haffi blev fanget af ninka ;) haha...
"Ja ja - du flyver og hvad så?"

Skriv ny kommentar: