Det er dog ofte de kendte figurer der stjæler billedet, f.eks. Peter Plys der ubekymret guffer løs af de vingummier som Grisling ligger ud for at kunne finde hjem. Filmen er på mange måder en charmende lille historie. Den trækker ikke handlingen ud, og den har nogle medmenneskelige budskaber som det er svært ikke at tage positivt imod. Det er en gennemført behagelig film, uden skurke eller usympatiske personer.
“Peter Plys og Hafferlaffen” er sandsynligvis den ideale film for førstegangs biografgængere, men det er også en som hele familien burde kunne føle sig rimeligt godt underholdt af. Det er simpelthen en sød og sjov film.
#1 filmz-rupert giles 19 år siden
Jeg har altid elsket Peter Plys! Jeg ved ikke om jeg behøver se filmen i biografen, men jeg vil gerne se den på et eller andet tidspunkt.
Jeg håber bare at de en dag laver en film om æslet. DEN ville jeg se i biffengraffen!!!
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#2 filmz-thomasb84 19 år siden
#3 lasse78 19 år siden
#4 filmz-Asta 19 år siden
Jeg vil gerne se den, men venter nok til den kommer på DVD *GS*
#5 filmz-rupert giles 19 år siden
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#6 filmz-thomasb84 19 år siden
#7 lagoni 19 år siden
#8 filmz-Asta 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
hvorefter fortælleren vender bogen han læser fra på skrå, så kingu barn og tigerdyr kan kure ned af bogstaverne, hehe det synes jeg var så sødt/sejt da jeg var lille.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Hal60 19 år siden