Det er dog ofte de kendte figurer der stjæler billedet, f.eks. Peter Plys der ubekymret guffer løs af de vingummier som Grisling ligger ud for at kunne finde hjem. Filmen er på mange måder en charmende lille historie. Den trækker ikke handlingen ud, og den har nogle medmenneskelige budskaber som det er svært ikke at tage positivt imod. Det er en gennemført behagelig film, uden skurke eller usympatiske personer.

“Peter Plys og Hafferlaffen” er sandsynligvis den ideale film for førstegangs biografgængere, men det er også en som hele familien burde kunne føle sig rimeligt godt underholdt af. Det er simpelthen en sød og sjov film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-rupert giles 19 år siden

Mmmmmmmm... Honning!!

Jeg har altid elsket Peter Plys! Jeg ved ikke om jeg behøver se filmen i biografen, men jeg vil gerne se den på et eller andet tidspunkt.

Jeg håber bare at de en dag laver en film om æslet. DEN ville jeg se i biffengraffen!!!
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#2 filmz-thomasb84 19 år siden

Er du 6 år?
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#3 lasse78 19 år siden

tigerdyr er for vildt, toTAL damp hehe
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#4 filmz-Asta 19 år siden

#2 Årh hva' mand...totalt voksen og nååået..... ;p

Jeg vil gerne se den, men venter nok til den kommer på DVD *GS*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#5 filmz-rupert giles 19 år siden

Jeg er ikke 6 år... jeg er 6 et halvt!!!
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#6 filmz-thomasb84 19 år siden

Ok. Jeg kan også godt lide at se tegnefilm som f.eks. Shrek eller anime som Neon Genesis Evangelion, Princess Mononoke og Serial Experiment Lain. Kan godt li den dybere mening i de film. Tegnefilm som Peter Plys er jeg personligt og mine venner vokset fra for mange mange år siden. Men derfor respektere jeg jer hvis I finder Peter Plys interessant og udfordrende.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#7 lagoni 19 år siden

Jeg vil ikke sige jeg finder Peter Plys interessant og udfordrende, mere hyggelig og nostalgisk :) Jeg tror aldrig jeg vil købe den her, men hvis det kommer i tv en formiddag, skal den da ses til minde om 'gamle dage'.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 filmz-Asta 19 år siden

Peter Plys er bare nuttet, sød og -som Lagoni skriver- nostalgisk :) Det er hyggeligt at se sådan en bamse-film ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#9 elwood 19 år siden

min ynglings peter plys film er den hvor kingu barn og tigerdyr sidder fast oppe i et træ, fordi tigerdyr finder ud af han har højdeskræk.

hvorefter fortælleren vender bogen han læser fra på skrå, så kingu barn og tigerdyr kan kure ned af bogstaverne, hehe det synes jeg var så sødt/sejt da jeg var lille.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Hal60 19 år siden

Må nok også indrømme at jeg springer denne film over... Peter Plys har aldrig rigtig sagt mig noget.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.

Skriv ny kommentar: