Der eksisterer med garanti et publikum til “Piranha 3DD” primært bestående af halvfulde teenagedrenge. Det er nok også i den sindstilstand, den skal ses. Hvis undertegnede havde fået en fadøl eller to indenbords inden visningen, ville denne anmeldelse måske også se anderledes ud (selvom jeg ærlig talt tvivler). Kort og godt har holdet bag filmen sikkert haft det sjovt under indspilningerne. Det er mere, end hvad man kan sige om selve tilskueroplevelsen.
#1 palooka 12 år siden
1 filmz-stjerne herfra, selvom den så absolut ikke fortjener en eneste.
#2 rauhe 12 år siden
#3 Tegningen 12 år siden
#4 Killkaj 12 år siden
#5 MikkelHJ 12 år siden
Der er ganske vist mindre splatter, men til gengæld er der mere latter og flere patter.
David Koechner er sjov som Maddys klamme stedfar, der ikke i nogen som helst grad er tynget af moralske skrupler.
Christopher Lloyd er eminent som den excentriske videnskabsmand.
Hvad angår David Hasselhoff, er jeg lodret uenig i anmeldelsen. Den, der er træt af The Hoff, er træt af livet. Han er hylende morsom i næsten samtlige scener. Fra hans bemærkning om, at med hans gæsteoptræden i vandlandet er bunden endelig nået, til alle scener med hans lille navnebror.
Jeg håber oprigtigt, den fortsættelse, som der bliver lagt kraftigt op til, kommer.
4/6