Der eksisterer med garanti et publikum til “Piranha 3DD” primært bestående af halvfulde teenagedrenge. Det er nok også i den sindstilstand, den skal ses. Hvis undertegnede havde fået en fadøl eller to indenbords inden visningen, ville denne anmeldelse måske også se anderledes ud (selvom jeg ærlig talt tvivler). Kort og godt har holdet bag filmen sikkert haft det sjovt under indspilningerne. Det er mere, end hvad man kan sige om selve tilskueroplevelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 palooka 11 år siden

Jeg hører til dem, der fandt Piranha 3D vældig underholdene (gav den 7 stjerner på iMDB i sin tid) og jeg er helt enig i denne anmelder. Det er den værste omgang hø af en film, jeg nogensinde har lagt øjne til.
1 filmz-stjerne herfra, selvom den så absolut ikke fortjener en eneste.
Gravatar

#2 rauhe 11 år siden

Øv, jeg syntes egentligt også godt om den første, men springer nok over denne, baseret på anmeldelsen...
Gravatar

#3 Tegningen 11 år siden

#2 Du kan sagtens tage ind og se filmen. Ja, 1eren var MEGET bedre. Men denne er stadig fyldt med rigtigt mange fede grin og helt absurde scener.
Gravatar

#4 Killkaj 11 år siden

Slet ikke så god som etteren, men lige nøjagtig acceptabel! (Hvis du ved, at du er til den slags) :)
Gravatar

#5 MikkelHJ 11 år siden

Den er ikke lige så god som etteren, så langt er vi enige, men jeg synes ærlig talt, Piranha 3DD fortjener mere end én sølle stjerne.

Der er ganske vist mindre splatter, men til gengæld er der mere latter og flere patter.

David Koechner er sjov som Maddys klamme stedfar, der ikke i nogen som helst grad er tynget af moralske skrupler.

Christopher Lloyd er eminent som den excentriske videnskabsmand.

Hvad angår David Hasselhoff, er jeg lodret uenig i anmeldelsen. Den, der er træt af The Hoff, er træt af livet. Han er hylende morsom i næsten samtlige scener. Fra hans bemærkning om, at med hans gæsteoptræden i vandlandet er bunden endelig nået, til alle scener med hans lille navnebror.
Det er et fantastisk øjeblik, da han endelig overkommer sin apati og rent faktisk redder den lille dreng, komplet med løb i slowmotion og temaet fra Baywatch, blot for at konstatere at den lille, dumme snotunge går tilbage til bassinet.


Jeg håber oprigtigt, den fortsættelse, som der bliver lagt kraftigt op til, kommer.

4/6
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: