På trods af ikke at være nogen fan af den yderst populære første del af “Pirates of the Caribbean”-serien, gik denne anmelder alligevel til toeren med et åbent sind. Men udover en veloplagt Bill Nighy, få morsomme øjeblikke og sporadisk imponerende special-effects, er her intet at råbe hurra for. Filmens mange tilhængere kan dog med god samvittighed købe denne udgivelse, som byder på en næsten fejlfri præsentation af filmen og en god portion ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Patriarch 17 år siden

Faktisk tror jeg det er det omvendte der er problemet. Altså at dem med god fantasi keder sig fordi filmen viser ALT... Intet er overladt til fantasien eller intellektet - det er blot at slå hjernen fra og se. Desværre kan jeg ikke slå hjernen helt så meget fra uden at gå i koma.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#82 filmz-jeangrey55 17 år siden

ikke så morsom som den første film men davey jons fiskfjæs er gift med kraken nej en joke man får et tip til slut der barbossa kommer ved man der kommer gang i treren
Gravatar

#83 jessup 17 år siden

enig med anmelderen - 2/6
This is just until June
Gravatar

#84 filmz-Bruce 17 år siden

Klart 1'eren underlegen. Det underspillede og glimtet i øjnene må vige for de store effekter, jo vildere jo bedre. Fægtescenen i smedjen i 1'eren var langt bedre end møllehjulet i 2'eren. Symptomatisk for de to film.

Ikke desto mindre er det sådan et stort spektakel og så ufattelig flot på et stort lærred, at man på et plan alligevel giver sig hen til legesygen.

Jeg elsker piratfilm, film om sølivet i den tid i det hele taget, derfor er det ærgerligt, at man ikke får mere ud af det kæmpemæssige potentiale, nu man har finanserne til det.

Well, lidt har også ret og den scorer en hæderlig 6/10, med forhåbninger om, at 3'eren opper sig lidt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#85 filmz-Liou 16 år siden

Slet ikke på højde med 1eren. Det er stadig en god film men ovenpå det mesterværk vi blev præcenteret for sidst føles filmen lidt tom og specielt slutningen trækker ned 4 ud af 6
Gravatar

#86 Bony 16 år siden

Jeg er enig med #82!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#87 filmz-starwarsfan 15 år siden

toeren er en lile tak bedre end eteren

Skriv ny kommentar: