For en god gang sørøver kræver logik og regler. Fange og så befri – indtil det bliver kedeligt. Og det er det nu. Nu må Disney snart stoppe med at befri Jack Sparrow igen og igen og i stedet tage et godt råd fra Paul McCartney, der også er fanget cameo-pirat her i “Pirates 5”. En sjette film? Let It Be.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Mejse 6 år siden

#10 hahaha det kan der så være noget om :) men så lader man jo bare være med at følge hvad han siger :)
Gravatar

#12 Star Trek fever 6 år siden

Mejse (11) skrev:
#10 hahaha det kan der så være noget om :) men så lader man jo bare være med at følge hvad han siger :)


Ja. Det er, måske, værdien i hans anmeldelser. Bortset fra at allerede overskriften viser at det er endnu en mavesur omgang. Så desværre er det yderst trættende at møde så meget negativitet, i en anmeldelse. Specielt fordi man har på fornemmelsen at Morten, som alle andre anmeldere, rigtig gerne vil vise at han ihvertfald ikke er en del af pøblen. Pøblen som gerne lader sig underholde, uden at skulle overveje hvert et udfald. En pøbel som jeg opfatter mig selv som en stolt del af....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#13 Mejse 6 år siden

#12 ser også mig selv som en del af den pøbel og nød da personligt filmen rigtig meget :) men altså Mortens anmeldelse har jo præcis ligeså meget værdig som enhver anden anmeldelse eller råd eller trailer nemlig lige præcis det som hver enkelt person ligger i det

Skriv ny kommentar: