For en god gang sørøver kræver logik og regler. Fange og så befri – indtil det bliver kedeligt. Og det er det nu. Nu må Disney snart stoppe med at befri Jack Sparrow igen og igen og i stedet tage et godt råd fra Paul McCartney, der også er fanget cameo-pirat her i “Pirates 5”. En sjette film? Let It Be.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Star Trek fever 6 år siden

Nu må Filmz snart stoppe med at udsætte Morten, for film der ikke siger ham det mindste. Igen og igen skal vi læse hans klynk over ikke at være sendt ud til noget finkulturelt fis.

Nuvel, anmeldelsen gør jo bare at jeg ser endnu mere frem til denne film.. Og håber på en ordenlig omgang mere
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 måske du skulle blive en af filmz anmeldere i stedet :)
Gravatar

#3 Aragorn76 6 år siden

Yes! Endnu en dårlig anmeldelse af Morten, og endnu en grund til at se denne film;)
Gravatar

#4 Star Trek fever 6 år siden

Mejse (2) skrev:
#1 måske du skulle blive en af filmz anmeldere i stedet :)


Jeg tror ikke på begrebet anmelder. Det vil altid være en personlig holdning. Folk burde tage og opleve ting selv, istedet for at læse om det
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#5 Aragorn76 6 år siden

Star Trek fever (4) skrev:
Jeg tror ikke på begrebet anmelder. Det vil altid være en personlig holdning. Folk burde tage og opleve ting selv, istedet for at læse om det


Kan ikke være mere enig:)
Gravatar

#6 Daldorph 6 år siden

I skal selvfølgelig i biografen og se den selv. Jeg kunne godt lide filmen med god humor, action, mystik, gode skuespillere og fine effekter. Kort sagt mere af alt det vi elsker ved Pirates.
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#4 i teorien giver det jo god mening men med hvad ? 4500 film om året er det nok lidt urealistisk :)
Gravatar

#8 Aragorn76 6 år siden

Mejse (7) skrev:
#4 i teorien giver det jo god mening men med hvad ? 4500 film om året er det nok lidt urealistisk :)


Hvis man ser 4500 film om året, så har man intet liv;).
Man skal se det man har lyst til, og ikke hvad andre siger.
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 enig man skal se dem man har lyst til men det er jo ikke det samme som at tage ind og opleve det selv i stedet for at læse om det :)
det jeg mener er bare at folk baserer deres lyst til at se en film på mange ting....trailere....skuespillere....instruktører....historien....anmeldere....venner....og intet af det er mere rigtigt end andet :) bare forskellige måder at komme til samme konklusion på
desuden tror jeg det er meget få der ser en film fordi en anmelder siger "se den" de gør det nok mere fordi at det er en de tit har samme smag som og hvor anmeldelsen får det til at lyde som noget for dem....hvordan er det anderledes end at se en film fordi traileren ser ud som noget for dig ? det er jo bare filmselskabet der siger "se filmen" og ikke en anmelder :)
Gravatar

#10 MadsFalk 6 år siden

#9
Kunne ikke være mere enig. Problemet er så bare at det formentligt er et fåtal som er enige med Mortens "smag" da han i gennemsnit kan lide 3 film om året:-)

Skriv ny kommentar: