Ingen bliver klogere af at se “Player”, og den er ikke nogen tilnærmelsesvis fantastisk filmoplevelse. Historien tager de helt forventede, konventionelle drejninger, og tredje akt sparkes selvfølgelig i gang ved, at alt pludseligt ser håbløst ud, inden det hele kan ende godt – og som så ofte i denne type film irriterer sådanne forudsigelige plotelementer. Men kan man lægge sin skepsis til side, så er der altså en god chance for, at man bliver underholdt på den dejlige og varme måde i de 80 minutter, filmen varer. Humoren er god og rummer bestemt ikke blot den platte, præpubertære komik, som mange ellers havde frygtet. Den største cadeau skal dog gå til Villum Jensen for med stensikker instruktion at sørge for, at komediegenrens typiske akilleshæl, kærlighedshistorien, får lov at blomstre langsomt og troværdigt, så man rent faktisk tager sig selv i at sidde og håbe på, at de rigtige får hinanden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 10 år siden

Jesus - jeg kunne ikke være mere uenig med Andreas. Fred med det. Men for satan et uinspireret, kedeligt og dovent forsøg på at lave en komedie. Her er alt for få grin og de gode idéer skal man kigge langt after. Den får allernådigst 2 ud af 6 stjerner fra mig.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 kb420 10 år siden

Hvad har kritikeren fået for den anmeldelse? Filmen er en stinker og af den værste skuffe. Jeg gav den 1 stjerne, mere har den sgu ikke fortjent.
Gravatar

#3 X&O 10 år siden

Det ser ud til at Filmz ryger på forsiden af plakaten til et fremtidig dvd-cover. De fleste andre medier slagter filmen.
Gravatar

#4 Eposcorp 10 år siden

Kan slet ikke tage det her site seriøst længere, når samme anmelder giver Man Of Steel 3/6
Bevares, jeg har da ikke set Player, men kender stilen, og tvivler stærkt på den fortjerner en 4/6 karakter.
Gravatar

#5 BN 10 år siden

Eposcorp (4) skrev:
Kan slet ikke tage det her site seriøst længere, når samme anmelder giver Man Of Steel 3/6


Kan du ikke lige offentliggøre en liste over samtlige film, som - hvis man giver dem 4/6 eller mere - gør en anmelder eller en filmside seriøs? På forhånd tak.

Det KUNNE jo desuden være, at hundredvis af andre af film, som du selv holder af, også har fået 4/6, 5/6 eller ligefrem 6/6 her på siden.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 Eposcorp 10 år siden

BN (5) skrev:
Kan du ikke lige offentliggøre en liste over samtlige film, som - hvis man giver dem 4/6 eller mere - gør en anmelder eller en filmside seriøs? På forhånd tak.

Det KUNNE jo desuden være, at hundredvis af andre af film, som du selv holder af, også har fået 4/6, 5/6 eller ligefrem 6/6 her på siden.


Jeg har ikke det store behov for at retfærdig gøre mig overfor dig.
Jeg ved bare at hvis Andreas Holck Høeg-Petersen giver en action film en dårlig anmeldelse så er der ret stor chance for jeg syntes den er fed.
Fks Iron Man 3 gav han 2/6, Iron Man 2 fik 3/6 godt nok af en anden anmelder, men efter min mening er Iron Man 3 væsentlig bedre end 2eren
Gravatar

#7 Mikkel Abel 10 år siden

Eposcorp (4) skrev:
Kan slet ikke tage det her site seriøst længere, når samme anmelder giver Man Of Steel 3/6
Bevares, jeg har da ikke set Player, men kender stilen, og tvivler stærkt på den fortjerner en 4/6 karakter.




Uden at havde set nogen af filmene, kan jeg da sige at det uden tvivl er to vidt forskellige film og derfor er de da også anmeldt på hver deres, helt egen præmis. Derfor kan man jo sagtens synes komedien er god og actionfilmen er halv-god, uden at have den anden i baghovedet. For hvorfor skulle man dog også det?

Og desuden, du er uening, fint. Gør det Filmz utroværdig, fordi én bestemt anmelder ikke har samme smag som dig?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#8 Kruse 10 år siden

Eposcorp (6) skrev:
Iron Man 2 fik 3/6 godt nok af en anden anmelder


Og derfor kan du vel ikke bruge det som målestok på Andreas Holck Høeg-Petersens holdning til filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Eposcorp 10 år siden

Kruse (8) skrev:
Og derfor kan du vel ikke bruge det som målestok på Andreas Holck Høeg-Petersens holdning til filmen.


Man burde nok have valgt samme anmelder eller så burde de dække hver deres genre, så man kunne sammenligne anmeldelserne her inde, det kan man ikke nu, og derfor syntes jeg det er dybt useriøst
Gravatar

#10 BN 10 år siden

Eposcorp (6) skrev:
Jeg ved bare at hvis Andreas Holck Høeg-Petersen giver en action film en dårlig anmeldelse så er der ret stor chance for jeg syntes den er fed.


Men hvorfor gør det hele filmsitet Filmz.dk useriøs?

Finder du også The Insider, Benway og de andre anmeldere useriøse?

Og er det ikke evnen til at formulere sin mening og anskueliggøre en films styrker og/eller svagheder, der gør en anmelder seriøs? Uanset hvad han/hun mener om en given film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: