Ole Bornedals gyser var oprindeligt ikke tiltænkt dansk biografpremiere, men takket være en overvældende succes i USA får vi danske horrorfans nu også muligheden for at opleve denne fine lille gyser, hvis rødder er 70’ernes og 80’ernes åndelige og overnaturlige, genredefinerende klassikere. Skuespil, instruktion og uhygge fungerer upåklageligt, og selvom selve slutningen er ret tam, så venter der en forrygende flot finale, som epileptikere dog bør holde sig på lang afstand af! Det er old school uden svinkeærinder og med fokus på stemning og drama frem for blod, blod og mere blod – en varm anbefaling!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 11 år siden

Jeg kan ikke kommer mig over hvor meget Jeffrey Dean Morgan ligner på Javier Bardem.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 TP-DK 11 år siden

Jeg elsker simpelthen plakaten til den film, en hånd kommer ud af munden på en person og så står der "Based on a true story" :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#3 Highland Park 11 år siden

#2: Har du aldrig mødt en facehugger?!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 TP-DK 11 år siden

#3 Jeg mødte faktisk engang en facehugger på internettet, og jeg aftalte med den en dag at mødes på hjørnet mellem den lokale købmand og Fona. Jeg glædede mig virkelig til at møde en facehugger i egen person, og havde alle mulige spørgsmål klar til at stille den. Men den dukkede aldrig op...

Worst day of my life :(
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#5 Highland Park 11 år siden

Ak, så tabte du alligevel ansigt...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 The Insider 11 år siden

#1, haha, tænkte det også, første gang jeg så billedet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Riqon 11 år siden

#3 - Mødte du den på facebook?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 TP-DK 11 år siden

#7 Hvordan vidste du det? Vent lige lidt.... Er det dig?!! Er du facehuggeren der ikke overholder sine aftale!

#5 I see what you did there ;-)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#9 Riqon 11 år siden

Ikke mig, men kender ham... Men ikke giv ham for mange hug, han går gennem en meget svær fase i sit liv. (Ba-dam--tsch.)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 TP-DK 11 år siden

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: