Det lyder fjollet, men det er “Power Rangers” også. Alligevel tager de fem teenagere, Zordon, Alpha-5 og Rita det meste død-seriøst. De tager både problemer som cybermobning og kæmpe monstre så seriøst, som de fortjener i det univers, de befinder sig i. Den balancegang imellem moderne ungdom og skør super-sci-fi er imponerende. Så “Power Rangers” er mere, end titlen antyder. Den tager fem arketyper og viser, at bag maskerne og stereotyperne gemmer sig individer, som både har deres egen farve, men også kan være en del af noget større – som en Megazord!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Gorman 7 år siden

Overraskende god anmeldelse...... måske skal den alligevel ses med teenage ungerne på Blu-ray
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

5/6? Lyder temmeligt vildt i mine øre :) Men da det aldrig har sagt mig noget, kan det nok sagtens passe :)
Gravatar

#3 Andreas Ellemann 7 år siden

#1 Mange tak! Synes, helt klart den er et kig værd, specielt hvis du har et forhold til "Power Rangers". :)
Gravatar

#4 Mulder 7 år siden

Vil sgu hellere se denne!!!

(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Gravatar

#5 HighFlyer15 7 år siden

Andreas Ellemann (3) skrev:
#1 Mange tak! Synes, helt klart den er et kig værd, specielt hvis du har et forhold til "Power Rangers". :)

5/6 er ikke et "kig værd". 5/6 er en nær perfekt film rating.

Du må virkelig undskylde men på ingen måde er Power Rangers en 5/6 film. Gamle Power Rangers fans får ikke hvad de helst vil have før sidst i filmen, en enkelt kamp.

Jurassic World var ikke en nær perfekt film, men den er rated 7/10 og 4/5 på både IMDB og Rotten Tomatoes. Filmen overall er ret eh, mange af skuespillerne sucks. Især børnene og de andre side characters, MEN vi fik næsten hele tiden set dinoer for det var det vi ville have. Power Rangers giver os ikke Power Rangers før til sidst. 5/6, no way.

Men men men det er din anmeldelse. Har set/læst mange andre som har anmeldt den mere filmatisk og med hvad fans gerne vil have i tankerne, så du skal have lov til at have din mening :)
Gravatar

#6 Mejse 7 år siden

#5 tja jeg så power rangers som barn og jeg fik bestemt det jeg håbede på og endda endnu mere så måske du ikke skulle udtale dig på alles vegne ;)
Gravatar

#7 Quadlegg 7 år siden

Så den med mine børn idag og vi var alle ganske fint underholdt. Voksede selv op med power rangers og syntes at det var et fint gensyn. Den var langt fra perfekt, men det behøver det heller ikke at være for at underholde

Skriv ny kommentar: