Ovenpå Scott Stewarts rærlige debutfilm, “Legion”, må jeg erkende, at jeg ikke ligefrem forventede en genistreg, da jeg smækkede “Priest” i afspilleren. Men der er faktisk tale om en ganske hæderlig nyfortolkning af “The Searchers” med kamplystne præster og bestialske vampyrer, som forstår at stoppe, mens legen er god. “Priest” floppede fælt i biograferne, men filmens fåtallige fans kan glæde sig over, at denne Blu-ray indeholder et vidunderligt 3D-transfer, et fænomenalt lydspor og en pæn sjat underholdende ekstramateriale. Nysgerrige sjæle bør bestemt tage et nærmere kig på udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Slettet Bruger [3134619483] 12 år siden

DD+ var kun udbredt på HD DVD, jeg mindes ikke at have set det på en eneste blu-ray-film. Jeg kan ikke huske årsagen til det, men det har noget med BD-standarden at gøre, at ingen (eller få) udgivelser benytter det.

Så Priest har helt sikkert ikke DD+ og hvis det er tilfældet, vil det meget tydeligt være markeret. :)
Gravatar

#22 The Insider 12 år siden

#20, ja, jeg har i hvert fald efterhånden opbygget så stor nysgerrighed, at det ligefrem er fristende at investere i en udgave med DTS-HD MA-lydsporet :-) Jeg bemærkede dog, at DoBlu også gav lydsporet topkarakter. Men nej, sporet er almindeligt DD, min pointe med at inddrage "Transformers" var, at begge spor var lossy, men alligevel leverer varen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#23 Flemming Larsen 12 år siden

Det er jo en fejl at den ikke er i Dts Master. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med sony, og har fået dette svar. Det ser ud til at de kommer ud nu, med Master lyd på. Men os som har købt, ja vi kan stå med håret i postkassen.


Dear Flemming,



After some further investigations in the subject by our Supply Chain team, we’ve been able to backtrack the initial incident for this matter back to Los Angeles. Unfortunately there has been a human error taking place, when setting the figuration for this product and release. This in turn has made incorrect information being flagged on the product and audio being set up on the disc.

With this there’s no related strategy from Sony not to provide optimal audio on our most exclusive and HD worthy products. Quite the contrary. We’re sorry for the inconvenience this has caused while experiencing our product. For the future replications of PRIEST the errors has been adjusted.
Thank you for your participation in our continuous quest in making Sony product best in class. Thanks!
Med vänlig hälsning / Best regards,

Gravatar

#24 McPeter 12 år siden

Om ikke andet, så er det da fint at de retter fejlen fremadrettet. Men synes nu godt de kunne tilbyde dig et erstatningseksemplar.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#25 Flemming Larsen 12 år siden

McPeter (24) skrev:
Om ikke andet, så er det da fint at de retter fejlen fremadrettet. Men synes nu godt de kunne tilbyde dig et erstatningseksemplar.

Ja, det synes jeg da også. Disney havde fejl på fantasia, og hvad gjorde de? De byttede dem om. Se det er service.
Gravatar

#26 McPeter 12 år siden

Flemming Larsen (25) skrev:
Ja, det synes jeg da også. Disney havde fejl på fantasia, og hvad gjorde de? De byttede dem om. Se det er service.


Hvad er fejlen og hvornår er den fra? Fik den i gave på et tidspunkt, men har kun set den en enkelt gang.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#27 Flemming Larsen 12 år siden

McPeter (26) skrev:
Hvad er fejlen og hvornår er den fra? Fik den i gave på et tidspunkt, men har kun set den en enkelt gang.

Der manglede dk tekst på. Det er ikke fordi der bliver snakket meget, men det stod på coveret. Og de byttede den pænt om til en ny. Hvis din ikke er købt tidligt i forløbet, så kan det være at der ikke er fejl på.
Gravatar

#28 McPeter 12 år siden

Ok tak for info. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: