Anden sæson af “Prison Break” er allerede godt i gang, og flere er planlagt. Om det lykkes at holde samme høje standard som første ombæring vil tiden vise. Denne dvd udgivelse er teknisk set ganske flot, men ekstramaterialet er der ikke meget ved.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Serie er IMO noget af det bedste siden "Alias" sæson 2 og "24" sæson 5, men vi har stadig "Heroes" tilgde på disse kanter og den nyder jeg hvergang jeg får nye afsnit hjemmefra lige som den bedste sygehusserie for tiden - "House"

R1 udgaven fra Best Buy havde langt bedre ekstras, men den blev desværre også revet væk.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 filt 17 år siden

#11, uh, Alias S2, for helt kuldegysninger bare jeg hører den nævn. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#13 Skeloboy 17 år siden

Prison Break er sindssyg fed...men har tænkt over en ting?
Kan den ses to gange? Er jeg lige bange for den ikke kan
Gravatar

#14 Lady Arwen 17 år siden

Jeg synes godt man kan se den flere gange har indtil videre set til afsnit 17 på DVDen og jeg har set afsnittene med kommentarspor bagefter(kun dem med kommentarer af skuespillerne)
og jeg synes bare man opdager flere små ting f.eks. er der i et af afsnittene flere hints til noget der sker i sæson 2 hvilket er ret fedt at se...
Doctor Who <3
Gravatar

#15 mini_jette 17 år siden

Jeg har set en lille smule af serien på dvd... og må nok indrømme at selv om jeg var VILD med serien da den kørte på tv, holder den ikke helt for mig anden gang...!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#16 filmz-maxhh 17 år siden

Sådan lidt (meget) off topic, holder House så virkelig på den lange bane...? Har set et par afsnit, og de var næsten ens i opbygning, med fejldiagnoser, forkert medicin og flere forkerte gæt, efterfulgt af en genistreg af House, hvorefter patienten mirakuløst var reddet... Det koncept kan ikke holde mig fanget særlig længe... Selvom House selv er ganske underholdende led og sarkastisk...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#17 filmz-Liou 16 år siden

Fantastisk TV Serie. Medrivende, Inteligent, sørgelig og fantastisk underholdene. Prison Break er et mesterværk der virkelig fortjener anerkendelse. Dominic Purcell spiller Lincoln Burrows der er dømt til døden for et mord han ikke har begået og Wentworth Miller spiller broderen Michael Scofield der vil opgive alt for at rede sin bror. begge er de fantastiske, specielt Wentworth Miller men den største stjerne er måske i virkeligheden Robert Knepper der spiller en bi rolle som den utilregnelige og psykopatiske T-Bag der er opfyldt af hævntrang og vil gøre alt for at slippe ud fra fængslet Fox River hvor han ligesom de 2 brødre er indsat. En skam at sæson 2 ikke på nogen måde var af samme kvalitet. 5 ud af 6
Gravatar

#18 kasper.jen 16 år siden

Fantastisk underholdende 5/6, der virkelig er adrenalinkickende og meget vanedannende. Personspektreret bliver rigtig godt præsenteret og verden er ikke så sort hvid som man tror. Der bliver sat en meget uforudsigende og dejlig spændende historie i gang, hvor man virkelig får fornemmelsen af at det hele har en meget klar rød tråd.

2. sæson er milimeter bedre end sæson 1, så det kunne være dejlig med en anmeldelse af den!

Skriv ny kommentar: