Anden sæson af “Prison Break” er allerede godt i gang, og flere er planlagt. Om det lykkes at holde samme høje standard som første ombæring vil tiden vise. Denne dvd udgivelse er teknisk set ganske flot, men ekstramaterialet er der ikke meget ved.
Anden sæson af “Prison Break” er allerede godt i gang, og flere er planlagt. Om det lykkes at holde samme høje standard som første ombæring vil tiden vise. Denne dvd udgivelse er teknisk set ganske flot, men ekstramaterialet er der ikke meget ved.
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
R1 udgaven fra Best Buy havde langt bedre ekstras, men den blev desværre også revet væk.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filt 17 år siden
#13 Skeloboy 17 år siden
Kan den ses to gange? Er jeg lige bange for den ikke kan
#14 Lady Arwen 17 år siden
og jeg synes bare man opdager flere små ting f.eks. er der i et af afsnittene flere hints til noget der sker i sæson 2 hvilket er ret fedt at se...
#15 mini_jette 17 år siden
#16 filmz-maxhh 17 år siden
Sådan lidt (meget) off topic, holder House så virkelig på den lange bane...? Har set et par afsnit, og de var næsten ens i opbygning, med fejldiagnoser, forkert medicin og flere forkerte gæt, efterfulgt af en genistreg af House, hvorefter patienten mirakuløst var reddet... Det koncept kan ikke holde mig fanget særlig længe... Selvom House selv er ganske underholdende led og sarkastisk...
Mvh
MaxHH
#17 filmz-Liou 16 år siden
#18 kasper.jen 16 år siden
2. sæson er milimeter bedre end sæson 1, så det kunne være dejlig med en anmeldelse af den!