Anden sæson af “Prison Break” er allerede godt i gang, og flere er planlagt. Om det lykkes at holde samme høje standard som første ombæring vil tiden vise. Denne dvd udgivelse er teknisk set ganske flot, men ekstramaterialet er der ikke meget ved.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jesperhp 17 år siden

Jeg skal da med glæde være den første til at sige: Enig! Fantastisk fed serie!
Gravatar

#2 Lawman. 17 år siden

Enig med anmelderen, dog synes jeg den fortjener mere end 4 stjerner overall, men jeg vil nok heller ikke ligge for meget fokus på ekstramaterialet. Fantastisk serie, intet mindre!
Gravatar

#3 mimic 17 år siden

Første sæson fik mig hooked, men 2 sæson er virkelig superb, men tror det bliver svært at gøre det ligeså godt i en 3 sæson. Prison Break sæson 2 har nemt overhalet 24 timer sæson 6 hos mig, men nu har 24 jo også på sjette år.
Gravatar

#4 Juhler 17 år siden

Elsker simpelthen den serie...
Gravatar

#5 filmz-rjpa 17 år siden

Ja, jeg er enig om at det er en fed serie, skulle klart have 5 stjerner. Sæson 2 er klart en værdig efterfølger til Sæson 1. En anden fed serie som jeg klart kan anbefale er NBC's "Heroes" som nu snart er færdig med Sæson 1, som klart har hooked mig efter det 1ste afsnit allerede, men lad det være ved det. Prison Break kan helt klart anbefales, dog helst i DVD udgave i stedet for på TV3 med alle deres reklamer mister man meget af sammenhængen. Top Dollar!
tada.wav sucks!
Gravatar

#6 filmz-sacraments 17 år siden

Helt enig! Super serie, men 5 stjerner ville være mere rimelig, godt arbejde elvis!
now go kill some anti's!
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Ha ha, Robert Knepper :D Gets me every time!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Lady Arwen 17 år siden

Elsker Prison Break og den er ikke kun fantastisk flot lavet men der er altså også virkelig godt skuespil så som robert Knepper- i ekstra materialet synes jeg det er rigtig fedt at høre hvordan han har tænkt over sin rolle både mimik og stemmeføring. også Peter Stormare er jo utrolig god...

Og et plus for alle pigerne er der noget godt at se på Dominic Purcell og wentworth Miller ser altså ret godt ud...

Har selv givet den 5/6 pga. det ikke helt fantastiske ekstra materiale(dog er kommentarsporene med skuespillerne fede) :)
Doctor Who <3
Gravatar

#9 elwood 17 år siden

Jeg synes også det er fantastisk at de formår at finde på gode sideplots, når det foregår uden for fængslet.

Sideplots'ne er jo sådan set bare hver karakters hovedhistorie, som man skiftes til at følge.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 blahblah 17 år siden

Sin mimik? Hvilken mimik? Han har et ansigtsudtryk som kører 24/7.

Skriv ny kommentar: