Filmens bedste aktiver er Sandra Bullock og særlig Ryan Reynolds, der ganske vist ikke har den store kemi sammen, men som hver især leverer charme til komedien. Ikke mindst Reynolds’ reaktion, da han først hører om det kommende ægteskab, er ubetalelig skæg. Underholdende er også Betty White fra “Panter Tanter”-tv-serien, selvom filmen scorer lige vel rigelig billige point på at placere hende i vovede situationer. Ikke mindst en indiansk bedeceremoni udvikler sig til en rigtig øjebæ.

Ellers er filmen en velfortalt, men forglemmelig oplevelse, om end historien udvikler sig til det bedre efterhånden, som filmen går fra erhvervslivssatire til familiekomedie. En del af årsagen til det er utvivlsomt, at Sandra Bullock alt andet lige er betydelig mere overbevisende som renhjertet pige, som røres af den tillid, der gives hende, end som hård New Yorker-strigle. Ellers er filmen vist mest mindeværdig for at være en af de mest seksuelforskrækkede i nyere tid. I en enkelt scene forventes det endda, at vi skal tro på, at Margaret ikke ved, hvad en morgenerektion er. Selv syttenårige nonner er vist bedre oplyst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 14 år siden

Billede 1
Hør nu skat jeg ved ikke hvorfor din IPOD ikke virker, og kom så op fra fortorvet folk kigger.

Billede 2
Verner Troy klare sig faktisk ganske udemærket som Male Stripper

Bullock har dog tankerne hel andre steder... Hmm gad vide om han kan få min IPOD til og virke?

Billede 3
Kvinde Hvad laver den ZUNE i din skrivebordsskuffe hva! hva! nu forstår jeg bedre hvorfor du ikke ku hjælpe mig med min IPOD


Mand Ehmm jo det... jeg elsker dig skat?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

Blev meget skuffet, havde regnet med mere originalitet. Selvom den har en god handling, så er der bare mindre gode jokes.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: