Om det er et forsøg på at genoprette den amerikanske befolknings tillid til regeringens efterretningstjeneste efter d. 11. september eller bare en fantastisk uinspireret film kan man i princippet selv afgøre, hvis man stik imod ovenstående advarsler punger ud for “The Recruit”. Faktum er, at vi ikke har brug for endnu en overfladisk og glamourøs spionthriller, der som udgangspunkt ikke engang tager sit eget univers alvorligt. Dertil kommer et lettere fysisk ubehag ved i en hidtil uset grad, at blive bombarderet med svært iøjnefaldende product-placements. Hemmelige amerikanske agenter har tilsyneladende alligevel flere sponsorer end de britiske.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 20 år siden

"amerikanske agenter har tilsyneladende alligevel flere sponsorer end de britiske."

:D:D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 Spirit 20 år siden

tjaaa Al Pacino er med, så er den pr. default ikke vær at se!
Gravatar

#3 inflector 20 år siden

#2
Nå ok :/
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

#2: what? Pacino har da lavet masser af fede film...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 inflector 20 år siden

jo vi nævner i flæng: Donnie Brasco, Godfathter, Heat og Insomnia. Alle fremragende film, hvor Pacino spiller rigtigt forrygende.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 Hasselguff 20 år siden

Pacino er en fremragende skuespiller og det smerter at han har forvildet sig ind i en film som "The Recruit".
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

#5 og 6 - Jeg er helt enig med jer begge 2.

Jeg blev både skuffet over "The Recruit" og "The Bourne Identity" :( - men til gengæld "Insomnia" syntes jeg både han og Robin Williams spiller fremragende.

Jeg kunne nu bedst lide nogle af de gamle agentfilm som fx dem om Harry Palmer (Michael Caine) eller ”Spy Who Came In from the Cold” (Richard Burton).
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 Guts 20 år siden

#6
Enig!!
Men jeg må indrømme at Colin "the Hollywood Bad Boy" Farrell er klart en af mine Hollywood favoritter lige for tiden!!
Det er også ærgeligt at se ham i sådan en gang (undskyld udtrykket) lort!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#9 filmz-Pamperen 20 år siden

Hmm, lader til jeg ikke er den eneste der finder filmen overordentlig dårlig. Dette makværk af en film besudler både Farrell og Pacinos gode navn og rygte. Plottet er simpelthen ikke plausibelt, og sommetider er handlingen pinlig forudsigelig.
Tak for en super-anmeldelse.
Kom nu, lirk til hendes delle.
Flasken!!! Mindst lige så forhadt som Henrik Kopernikus.
Gravatar

#10 filmz-P.K. 20 år siden

:-) Jeg syntes faktisk at filmen var god. Ja slutningen kunne være lavet rigtig meget bedre, den ødelægger en meget stor del af filmen. Jeg følte mig godt underholdt. En god film til cola og popcorn i rigelige mængder.

Skriv ny kommentar: