Om det er et forsøg på at genoprette den amerikanske befolknings tillid til regeringens efterretningstjeneste efter d. 11. september eller bare en fantastisk uinspireret film kan man i princippet selv afgøre, hvis man stik imod ovenstående advarsler punger ud for “The Recruit”. Faktum er, at vi ikke har brug for endnu en overfladisk og glamourøs spionthriller, der som udgangspunkt ikke engang tager sit eget univers alvorligt. Dertil kommer et lettere fysisk ubehag ved i en hidtil uset grad, at blive bombarderet med svært iøjnefaldende product-placements. Hemmelige amerikanske agenter har tilsyneladende alligevel flere sponsorer end de britiske.
#1 Skobbolop 21 år siden
:D:D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#2 Spirit 21 år siden
#3 inflector 21 år siden
Nå ok :/
#4 filmz-vassago 21 år siden
#5 inflector 21 år siden
#6 Hasselguff 21 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg blev både skuffet over "The Recruit" og "The Bourne Identity" :( - men til gengæld "Insomnia" syntes jeg både han og Robin Williams spiller fremragende.
Jeg kunne nu bedst lide nogle af de gamle agentfilm som fx dem om Harry Palmer (Michael Caine) eller ”Spy Who Came In from the Cold” (Richard Burton).
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 Guts 21 år siden
Enig!!
Men jeg må indrømme at Colin "the Hollywood Bad Boy" Farrell er klart en af mine Hollywood favoritter lige for tiden!!
Det er også ærgeligt at se ham i sådan en gang (undskyld udtrykket) lort!!
#9 filmz-Pamperen 21 år siden
Tak for en super-anmeldelse.
Flasken!!! Mindst lige så forhadt som Henrik Kopernikus.
#10 filmz-P.K. 21 år siden