Filmens største problem langt hen ad vejen, ud over plottet, er ganske enkelt at man aldrig helt kommer ud på kanten af sædet. Hjertet banker af og til i takt med, at den unge Lisa udsættes for den ene prøvelse efter den anden, men det bliver desværre indenfor nogle meget sikre rammer. Der er ikke nok på spil i filmen, og man så gerne, at den var blevet kørt lidt længere ud, og måske havde fået en lidt grovere drejning. Selv om han måske er ond nok, Jackson Rippner, måtte han gerne være endnu ondere og hun skulle måske have nogle flere tæsk. “Red Eye” er simpelthen for pæn en film til, at man bliver rigtigt fanget.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hal60 18 år siden

Ja, ondt nok kan de sgu aldrig blive... Havde heller ikke regnet med at filmen ville blive det helt store.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#2 filmz-thomas _h 18 år siden

Generelt en ret kedelig film. Ud fra imdb ratingen, havde jeg regnet med noget federe.

Men altså de sidder i et fly, skændes og slås lidt, løber lidt rundt i en lufthavn og i hendes far hus, og så er det det. - okay man kunne selvfølgelig også sige at han bare står i en telefonboks i Phonebooth. Men dér virker det. Det gør det ikke her


3/6 herfra
Gravatar

#3 filmz-Reeves 18 år siden

Wauww !! Dette er helt klart en af de BEDSTE film, jeg har set i år !!

Og så er jeg fandme ligeglad med hvad alle i andre siger !!
Gravatar

#4 The Insider 18 år siden

Den første time af "Red Eye" er fremragende og fortjener de høje procent og de mange point, filmen har fået hos hhv. Rotten Tomatoes og IMDB. Derefter vandrer filmen ind på ret konventionelt territorim, men indtil da er det en af de bedste thrillere i årevis, in my humble opinion :-) 4.5 stjerner.
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-Exitium 18 år siden

#3 jeg er fandme også ligeglad med hvad du siger ;)
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#6 vapor 18 år siden

#5 Og jeg er ligeglad med at du er ligeglad med hvad #3 siger! :)
#3 Du mener altså at Red Eye er en bedere film end f.eks Batman Begins og Sin City? Du burde da have pryl! >_<
Gravatar

#7 trekster 18 år siden

Jeg var inde og se filmen i går, og den var da ganske underholdende. Hvad der til gengæld overhovedet ikke var underholdende var den fuldstændig latterlige H&M reklame der var inden filmen. Den kørte vel i 5 minutter eller sådan noget, og var en grim grim kopi af historien i Romeo og Julie. "Julie", der er sangerinde, skråler en ganske forfærdelig sang meget højlydt, og hun bliver bare ved og ved og ved. Stort set alle i biffen sad og grinte og hånede reklamefilmen imens de råbte "skyd hende da for fanden" etc. Uha den var irriterende! Nogen andre der måtte pines med dette makværk af en reklame?
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 azathoth 18 år siden

#7: Ja... jeg er stadig i shock! Det er syv minutter af mit liv jeg aldrig får igen!! Det kan man simpelthen ikke byde folk!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 The Insider 18 år siden

#7, ja, for dælen! Folk sad også og grinte og prøvede højlydt at gætte, hvad det ville være en reklame for.
War. War never changes.
Gravatar

#10 azathoth 18 år siden

#7: Og hvad er moralen lige i den reklamefilm... hvis man går i H&M tøj så bliver man skudt???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: