For et amerikansk publikum vil der sikkert være en genkendelsens glæde forbundet ved at se “Rent” overført til film. For et dansk publikum, der ikke kender til dens hæderskronede indtog i amerikansk kulturhistorie, vil der ikke stå andet end en halvdårlig og lidt for lang musical tilbage, der tydeligvis vil gøre sig meget bedre på et teater.
#1 king b 18 år siden
#2 Spanner 18 år siden
AIDS AIDS AIDS!
AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS!
Everyone has AIDS!
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 filmz-Blohm 18 år siden
#4 The Insider 18 år siden
Jeg tror nu også jeg springer denne over :-)
#5 filmz-gofferoffer 18 år siden
Heheh, ja, Lease-sangen var i hvert fald herlig :-P
#6 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Det lader dog til, at man bare har overført en tro kopi fra scenen til lærredet, hvorved man lidt står og mangler et egentligt argument for at skifte medie.
Det samme gjorde sig også gældende for "Phantom of the Opera"; hvorfor se filmen, når stykket leverer en meget bedre nærværsoplevelse?
Men har man ikke set musicalen, og er man fan af genren, så tror jeg da man nok skal blive underholdt...
#7 lasse78 18 år siden
MEEEGET mere power og nerve i film version musikken.
#8 filmz-vanessa 18 år siden
Ej men jeg elskede hvert sekund af denne film. Jeg ville have været endnu mere glad hvis alle sangene fra stykket havde været med men Chris gjord et kanon stykke arbejde med film!!!!!!!! Den var bare så fantastisk. Elsker Anthony Rapp som Mark og har som sagt ventet siden 996 for at se det med næsten alle fra the original cast!! Helt enkelt fantastisk!! Hvis man sku sige en ting som var lidt cheasy ja så var det I'll cover you sangen hvor angel og Tom danser på gaden og synger om deres kærlighed.. hehehe var lidt cheasy men alligevel var de såååååååååå søde sammen.
I don't own emotion I rent.
Love Vanessa
#9 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 filmz-vanessa 18 år siden