Førnævnte plot-twist giver også visse problemer, idet det efterlader tilskueren med adskillige ubesvarede spørgsmål af den ikke tilfredsstillende slags. Her tænkes primært på, at plottets uanede drejning indeholder adskillige plothuller, der er irriterende, fordi det virker sjusket. Hvis det derimod er meningen, så har disse misinformationer blot den hensigt at snyde tilskueren, men med informationer, som ingen relevans eller mening har for plottet. “Righteous Kill” redder dog sig selv fra at lide en alt for krank skæbne ved at formå at skabe spænding om både karaktererne, historien og plottets udfald en god del af vejen. Men nogen ny “Heat” har vi ikke med at gøre.
#1 filmz-Is 16 år siden
Alt i alt en meget middelmådig film.
#2 dewin 16 år siden
#3 Skeloboy 16 år siden
Bare fordi Al Pacino og Robert De Niro er med, kan man ikke forlange, at det er noget ekstraordinært...som man tit siger om sommer-blockbusters,der også får 4/6: jeg kedede mig ikke på et tidspunkt, og var fint underholdt hele vejen igennem...
#4 Patriarch 16 år siden
Jeg håber det er noget andet da ovennævnte synes udpenslet i traileren.
#5 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 Skeloboy 16 år siden
#7 Kram 16 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#8 BN 15 år siden
#9 Spanner 15 år siden
Det er en dårlig film, som kun kom i biografen fordi de herrer De Niro og Pacino af uransagelige årsager valgte at lade dette trafikuheld af en film være den første siden Heat, hvor de spillede sammen.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 BN 15 år siden
Der er med andre ord rimelig bred enighed om, at filmen ikke er noget særligt. ... Nå, men jeg vil da tage et kig på den selv, når den engang udkommer på dvd.