Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.
#241 BN 16 år siden
Men så var det ikke sikkert, at ligeså mange ville være tilfredse med filmen, f.eks. jeg selv. Den der tanke med at der nok altid er en anden skuespiller der ville kunne gøre det ligeså godt, er for hypotetisk for MIG.
Hvorfor opstille en række 'hvad nu hvis'er, når enderesultatet er blevet så fantastisk som det er?
Her bliver vi aldrig enige. Jeg er STADIG måbende målløs over din mening om den kombinerede Serkis/CGI-Gollum-figur.
Jeg manglede bare lige her og nu det rette udtryk til at betegne forskellen med en "flad" tegneserie og en computer-skabt, tredimensionel film af den slags, der for alvor startede med Toy Story.
#242 filmz-DocDoom 16 år siden
Nu kører vi vist i ring: Jeg synes jo netop IKKE at resultatet (fsva. CGI-Gollum) er blevet så fantastisk, hvilket var hele baggrunden for, at jeg spekulerede i en anden skuespiller - forudsat at Serkis ikke kunne tabe sig tilstrækkeligt til at spille rollen live.
#243 BN 16 år siden
Sigtede nu også udelukkende til de andre roller fra LOTR og så den omstændighed, at du selv har rost Serkis' arbejde, men alligevel mener, at en anden kunne have gjort det ligeså godt.
CGI-Gollum er vist uddebatteret - jeg kan ikke komme i tanker mere at sige om emnet. Vi er enige om at være uenige. ;-)
#244 filmz-DocDoom 16 år siden
#245 BN 16 år siden
ja, det kan vi ... hvis vi fortsætter her 7 måneder efter!
:-)
#246 BN 15 år siden
http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2008/07/...
;-)