“Rocky Balboa” er et gensyn med blandede følelser. Søger man overraskelser, er det nok ikke det rette sted at lede. Filmen er en ujævn gentagelse af tidligere tiders kassesucceser men formår takket være sin vægtning af dramaet og et magert manuskript ikke for alvor at vise sin råstyrke men høster trods alt point for sit mod.
Skriv ny kommentar:
#51 Michael Andersen 17 år siden
[url= meets Rocky[/url]
#52 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 mr gaijin 17 år siden
#54 pulse83 17 år siden
#55 Benway 17 år siden
#56 Silver666 17 år siden
.Meget vel spillet af Stallone
,jeg sad flere gange med en klump i halsen .
5 ud af 6 stjerner herfra.
#57 jessup 17 år siden
Godt gået Sly - 4.5/6
"let's start building some hurting bombs"
#58 filmz-adonis 17 år siden
20:38 08/07-2006
Bruger : fætter guf
Ja det er da ok sjovt, at han joker med sin egen alder. Men når alt kommer til alt, så syntes jeg sgu, at de er temmelig pinlige de klip her.
Især der hvor Sly forsøger, at ta' armbøjninger og da han står ansigt til ansigt med den 35 år yngre Dixon. Det er sgu ikke fedt det her. Helt ærligt er det sgu derimod ret deprimerende, at se en gammel stjerne som Stallone synke så dybt.
Hele præmisset er jo så hamrende urealistisk, at "Rocky 6" kun kan blive underholdende fordi den er så dårlig. Derfor smutter jeg nok en tur i biffen og får mig et billigt grin.
Kan godt være, at det her lyder lidt arrogant, men folk der tror at man får andet end ufrivillige latterkramper ud af den her film, er enten hamrende naive eller fuldstændig blottet for realisme.
Det er trods alt et drama der er tale om og ikke en sci-Fi film!
#59 jessup 17 år siden
#60 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvad "Fætter Guf" har at sige til Rocky Balboa's store succes. :) Et stort flertal elsker filmen - og den har nu indspillet 65 millioner dollars i USA.
Fast and the Furious indspillede $144 mio. Det er stadig en lorte film. Kvalitet er ikke ensbetydende med box office.