Selv sit relativt lille budget på 17 millioner dollars formåede “Running Scared” ikke at tjene ind på verdensplan. Synd og skam, for det her er bestemt en af de friskeste og mest medrivende actionfilm produceret indenfor de sidste mange år. Filmen er langt fra perfekt, men man er som regel for opslugt og underholdt til at bemærke filmens minusser. Ekstramaterialet er minimalt, men særdeles godt, og så kunne man heller ikke have ønsket sig en bedre præsentation af filmen. Et must for fans af genren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-yoshimura 18 år siden

#20 Jeg var ikke overmåde begejstret for filmen (måske 3,5/6), men jeg kan ikke forstå din sammenligning.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#22 Guts 18 år siden

Der ER ingen sammenligning!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#23 dolphinfriendly 18 år siden

#20 Til forskel fra SS og JCVD film, er "Running Scared" underholdende OG har noget at byde på rent teknisk. ;)

Gravatar

#24 filmz-Is 18 år siden

Running Scared er en fremragende film. Uden tvivl Paul Walkers bedste præstaion.......
5/6
Gravatar

#25 Bohemian 18 år siden

Den film var sgu god.

8/10
Free in serenity.
Gravatar

#26 filmz-Is 18 år siden

Er der nogen der gider fortælle mig, hva en B-film egentlig er......
Gravatar

#27 elwood 18 år siden

The term B-movie originally referred to a motion picture, made on a low or modest budget, intended for distribution as the less-publicized, bottom half of a double feature during the so-called Golden Age of Hollywood. Although double features largely disappeared over the course of the 1950s, the term B-movie continues to be used in a broader sense, referring to any low-budget commercial film.

http://en.wikipedia.org/wiki/B_movie
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#28 jessup 18 år siden

Jeg er ret sikker på at Paths of Glory var en "B-film" - bare for at sætte den oprindelige definition i relief og sikkert også de fleste Noir films.
This is just until June
Gravatar

#29 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg mener at b-filmen i sin oprindelige form (udover at være lav budget modsat "a-filmen") derudover var de film der blev sat sammen i "pakkeløsninger" med en enkel eller et par "a-film" når man lavede "blockbookings" til biograferne.

Kan være det er en antagelse der bygger på et forkert grundlag, jeg er ikke helt sikker, er der nogen der ved præcis hvordan det hang sammen?

Gravatar

#30 jessup 18 år siden

Mener at have læst det samme - der var en tid hvor mange biografer var ejet af filmselskaberne - jeg mener at der var en retssag i 1947 som lavede om på det (monopol). De biografer som ikke var ejet af filselskberne var ofte tvunget ud i sådanne pakker - som ikke altid var tilfredsstillende.
This is just until June

Skriv ny kommentar: