Selv sit relativt lille budget på 17 millioner dollars formåede “Running Scared” ikke at tjene ind på verdensplan. Synd og skam, for det her er bestemt en af de friskeste og mest medrivende actionfilm produceret indenfor de sidste mange år. Filmen er langt fra perfekt, men man er som regel for opslugt og underholdt til at bemærke filmens minusser. Ekstramaterialet er minimalt, men særdeles godt, og så kunne man heller ikke have ønsket sig en bedre præsentation af filmen. Et must for fans af genren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Hal60 18 år siden

Tja, udover delen med
den psykotiske familie
, så sagde den mig ikke ret meget. Må dog indrømme, at den fungerede udemærket som popcornsunderholdning... Men nu var filmen heller ikke lige min genre, må jeg indrømme.

3/6 herfra.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#12 mimic 18 år siden

noget siger mig at hvis der stod Directed by Tarentino så havde den her film været noget alle bare ville sige wiiii den er så feeeed :)

Oh well lidt mere seriøst,¨så den igår, og var da fint nok underholdt, mindede lidt om 24 timer bare i en lidt anden stil, dog synes jeg slutningen ødelagde den lidt, oh well 3 ud af 6 her fra.
Gravatar

#13 king b 18 år siden

Er ganske enig i anmeldelsen. Det er en film lavet af folk, der elsker at lave film. Her er forfriskende overskud.

Men er ganske uenig i den nøgterne nedsabling af "Into the Blue" - det er da faktisk en af ham dér Walkers mindre forfærdelige film...
Gravatar

#14 filmz-UDollar A.K.A. Nino 18 år siden

Jeg har meget lyst til at se den nu.. Det stratede llers med at den fik helt vild mange dårlige andmeldelser, men sidenhen har jeg kun hørt positive ting om den fra vennerne (self. i den genre den er i og ikke som en genial film overall).
Spike: She Shall Look On Him With Forgiveness, And Everybody Will Forgive And Love. He Will Be Loved.
Gravatar

#15 duuk74 18 år siden

Fin underholdning, og friskt gået til makronerne. 6.5/10
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#16 dolphinfriendly 18 år siden

Wow - virkeligt en film der i den grad tog røven på mig...dette er helt igennem en fremragende og ualmindeligt kreativ og eksperimenterende perle af en actionfilm, der fungerer 100% på sine egne præmisser. Indenfor genren er dette et sandt lille mesterværk og der er ingen slinger i valsen når det kommer til at rose denne til skyerne. Virkeligt en meget positiv oplevelse, jeg kan anbefale alle med hang til tight postmoderne action i rasende tempo. Og hold kæft hvor Paul Walker er fremragende i rollen - dette troede jeg ALDRIG, at jeg skulle sige. Walkers udvikling bliver meget interessant at følge, særligt i den kommende Eastwood film.

5-5,5/6 herfra.

Gravatar

#17 Guts 18 år siden

What he said...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#18 filmz-vassago 18 år siden

Har også fået den set nu. Er ganske overrasket, og vild med alle de små "grafiske" detaljer, dissolves, mixes osv. Fed søndags-film.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 El vez 18 år siden

Jep - klart over gennemsnittet actionfilm med masser visuelt lir. Kan anbefale R1 med frækt dts-ES discrete lydspor.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 Toranaga 18 år siden

Til alle der var vild med denne film: Prøv at kigge på film med Steven Seagal og Jean Claude Van Damme. Jeg er sikker på det er noget for jer ;P

Skriv ny kommentar: