“Rush Hour 3” er et overflødigt overflødighedshorn af platte jokes og papirtynde figurer, der forhåbentlig ikke får lov til at vende tilbage i et fjerde kapitel. Det er svært at forestille sig, at alle den første films fans har hængt på helt indtil nu. Men dem, der simpelthen ikke kan få nok af Jackie Chans ensformige accentjokes og Chris Tuckers irriterende entusiasme, kan glæde sig over, at “Rush Hour 3” ser fantastisk ud på dvd og lyder omtrent lige så godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-rasmusg.dk 16 år siden

#10 jeg vil nu mene jeg har set en ok mængde film... men jeg kan kun tilslutte mig alt hvad anmelderen skrev... bortset fra at Jackie Chan har karisma... han er jo decideret latterlig at se på med hans mimik og gammeldags falden-på-halen-komik!!! Men det er jo nok bare min mening :-)
Gravatar

#12 Ash 16 år siden

#5 En dvd-udgivelse skal da ikke have bedre rating, bare fordi billedet står hnivskarpt, og lyden er god. Skulle den have bedre rating, så skulle selve indholdet da være bedre.

God anmeldelse, og aldeles enig. Rush Hour serien er ikke god.
Gravatar

#13 filmkorn.dk 16 år siden

Den film er pinligt dårlig. Året 2007's mest pinlige hollywoodfilm.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#14 Smurf 16 år siden

Hehe. Dårlige anmeldelser er altid sjove at læse... har ikke set 3'eren endnu, men må indrømme at jeg fandt 1+2'eren meget morsomme...
Skal jeg have dårlig samvittighed?
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#15 filmz-olearmsved 16 år siden

#14

Lidt (-;
Gravatar

#16 filmz-Erlingur666 16 år siden

har kun set den her film i serien. Syndes dener ok morsom fine kampscener. 4 af 6 stjerner
Gravatar

#17 Korben Dallas 16 år siden

Nå, jeg har ikke set Rush Hour 3, men det er da godt nok nogle forbløffende hug som du giver Chris Tucker i anmeldelsen.
Det er selvfølgelig en 10 år gammel film, men jeg mener, at han fænomenal i Det 5. Element.
Og, ganske gedigen, skide morsom i Rush Hour 1 + 2.
Det er interessant, hvor forskelligt hjerter banker for film.
Gravatar

#18 filmz-Kadann 16 år siden

Baseret på de to første, springer jeg let og elegant (ok, ikke så elegant) over denne her. Sørgeligt at Chan spilder sin tid på sådanne film, i sin karrieres efterår.

#14 -

Nope, men du kan jo prøve at argumentere for, hvorfor det er en dårlig anmeldelse.

#17 -

Jeg vil gå så langt som at give dig ret i at han er god i "The Fifth Element" og vil tilføje den lille rolle han har i "Jackie Brown" - men ellers synes jeg, at han er pisse belastende, specielt i "Rush Hour".
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#19 filmz-Tegningen 16 år siden

Umm hvorfor anmelder du en film, hvor du hverken kan lide serien eller nogen af skuespillerne? (hvorfor så overhovdet set den??) Det giver da ingen mening.

Skal lige siges jeg på ingen måde er specialt fan af serien. Men det virker da som om du havde allerede besluttet dig, før du så filmen?
->
If it ain't broke don't fix it....
<-
Gravatar

#20 The Insider 16 år siden

#19, hvis jeg ikke kan lide skuespillerne, hvorfor roser jeg så Jackie Chan? Derudover er det ikke sådan, at jeg slet ikke kan lide serien - det hævdes endda heller ikke i anmeldelsen. Jeg følte mig forholdsvis godt underholdt af den første film, og den anden havde også sine øjeblikke. Det ville da også være ærgerligt, hvis kun fans af film eller deres medvirkende måtte anmelde dem :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: