“Rush Hour 3” er et overflødigt overflødighedshorn af platte jokes og papirtynde figurer, der forhåbentlig ikke får lov til at vende tilbage i et fjerde kapitel. Det er svært at forestille sig, at alle den første films fans har hængt på helt indtil nu. Men dem, der simpelthen ikke kan få nok af Jackie Chans ensformige accentjokes og Chris Tuckers irriterende entusiasme, kan glæde sig over, at “Rush Hour 3” ser fantastisk ud på dvd og lyder omtrent lige så godt.
#21 filmkorn.dk 16 år siden
#19 Hvis man kun anmelder film man kan lide bliver det et noget unuanceret billede når avisernes anmeldelser listes op på filmplakaten. 6 stjerner over hele linien. I think not.
#22 filmz-tom welling 16 år siden
Snak da lige ordenligt. Jeg ser normalt ikke komedier, da jeg ikke bryder mig om den genre, men derfor kan jeg jo godt gøre undtagelser. Som med Rush Hour. Desuden er jeg da også kritisk overfor filmen. Så det er nok mere noget ævl, det du skriver, tror du ikke!
#23 filmz-Tegningen 16 år siden
Men måske var det bare mig, der fik et forkert intryk af din anmeldese.
#21 det er ellers godt gennemtænkt det du skriver der. Men næste gang prøv at læs hvad folk i virkeligheden skriver, før du slår hjernen fra og poster løs.
If it ain't broke don't fix it....
<-
#24 BN 16 år siden
*LOL*
:-D
#25 The Insider 16 år siden
Jeg har intet problem med, at folk har direkte omvendte meninger end mig, eller hvis de sviner mig eller mine anmeldelser til (sagligt :-)), fordi de er fuldstændig uenige. Jeg kommer jo bare med min subjektive tilkendegivelse. Men generelt har jeg svært ved at forstå, hvordan folk kan antage, at de ved, hvad jeg tænker, fordi ærlig talt aner andre folk ikke, hvad jeg går og tænker :-)
#26 database 16 år siden
#27 filmz-putte 16 år siden
#28 filmz-tom welling 16 år siden
Jackie Chan er slet ikke for gammel til den slags film. Nu forsvare jeg ham, men det er ikke kun fordi jeg kan lide ham. Synes han holder sig rigtig godt til sin alder, og laver da tit flere halsbrækkende og fysisk krævende stunts end skuespillere der er halvt så gamle som ham. Prøv f.eks. at se New Police Story.
#29 Smurf 16 år siden
- Fear and Loathing in Las Vegas
#30 filmz-putte 16 år siden