“Rush Hour 3” er et overflødigt overflødighedshorn af platte jokes og papirtynde figurer, der forhåbentlig ikke får lov til at vende tilbage i et fjerde kapitel. Det er svært at forestille sig, at alle den første films fans har hængt på helt indtil nu. Men dem, der simpelthen ikke kan få nok af Jackie Chans ensformige accentjokes og Chris Tuckers irriterende entusiasme, kan glæde sig over, at “Rush Hour 3” ser fantastisk ud på dvd og lyder omtrent lige så godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmkorn.dk 16 år siden

#10 Sikke da noget ævl. Det lyder nærmere som om, at du er blevet hjernevasket til, som så mange tusind andre lemminger, at grine når der kommer dåselatter i en komedieserie - uden at tænke over om det overhovedet er morsomt det du ser. Og når først skaden er sket, kan jeg godt forstå, at du griner af Rush Hour 3. Uoriginal, klichefyldt falden på halen komedie af værste skuffe. Stil dog krav til de film I ser. Der er intet i Rush Hour 3 man ikke har set før.

#19 Hvis man kun anmelder film man kan lide bliver det et noget unuanceret billede når avisernes anmeldelser listes op på filmplakaten. 6 stjerner over hele linien. I think not.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#22 filmz-tom welling 16 år siden

*21
Snak da lige ordenligt. Jeg ser normalt ikke komedier, da jeg ikke bryder mig om den genre, men derfor kan jeg jo godt gøre undtagelser. Som med Rush Hour. Desuden er jeg da også kritisk overfor filmen. Så det er nok mere noget ævl, det du skriver, tror du ikke!
Gravatar

#23 filmz-Tegningen 16 år siden

#20 ok jeg giver dig så den med Jackie Chan. Men du starter med at svine instruktøren til fra linje 1 af, det viser imo ikke meget åbenhed fra dig af over for filmen. Jeg siger sku ikke du skal være fan af filmen for at anmelde den, men bare en smule fordomsfri ville være et godt sted at starte.

Men måske var det bare mig, der fik et forkert intryk af din anmeldese.


#21 det er ellers godt gennemtænkt det du skriver der. Men næste gang prøv at læs hvad folk i virkeligheden skriver, før du slår hjernen fra og poster løs.
->
If it ain't broke don't fix it....
<-
Gravatar

#24 BN 16 år siden

Få mysterier i denne verden er mere ubegribelige end skabelsen af universet, mordet på JFK og instruktøren Brett Ratners evne til at tilegne sig fast arbejde.


*LOL*

:-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 The Insider 16 år siden

#23, jeg ved ikke, om jeg sviner ham til. Det synes jeg alligevel er et stærkt ord :-) Til gengæld skriver jeg, at han er dygtig til at lave middelmådige film - men hvorfor skal det da også udelukke mig fra at anmelde "Rush Hour 3"? Selvfølgelig er det svært at være fuldstændig fordomsfri, når der er tale om en film af en instruktør, der stadigvæk mangler at brillere, men hvordan kan du vide, at jeg ikke har set filmen med et åbent sind? Filmhistorien er jo spækket med film af folk som Rattner, der har overrasket positivt.

Jeg har intet problem med, at folk har direkte omvendte meninger end mig, eller hvis de sviner mig eller mine anmeldelser til (sagligt :-)), fordi de er fuldstændig uenige. Jeg kommer jo bare med min subjektive tilkendegivelse. Men generelt har jeg svært ved at forstå, hvordan folk kan antage, at de ved, hvad jeg tænker, fordi ærlig talt aner andre folk ikke, hvad jeg går og tænker :-)
War. War never changes.
Gravatar

#26 database 16 år siden

synes ikke den var så dårlig ... men selvfølgelig alle har sin mening så synes det er fair at The Insider har givet den 2 stjerner ... han skriver jo bare hvad han mente om filmen.
Gravatar

#27 filmz-putte 16 år siden

Ulidlig pinlig film, helt vildt de kan slippe afsted med at lave den slags film med så tyndt et grundlag, her er der kun snakke om penge, alt er set før, nogle gange er det ligefrem 80er jokes de fyre af, Chris Tucker ligner en halv træt og lidt for buttet mand der har måtte kæmpe for at komme i form til filmen,og til hvad nytte, han laver ik andet end at skrige og råbe hele tiden, ik sjovt, og gør det ik sjovere bare fordi man råber højere. Jackie chan, er ved et blive en smule for gamle til den slags, men kan stadigvæk holde stilen synes jeg, han bliver bare ik udfordret nok i filmen. fraklipne er hele filmen værd.
Badabing badabang
Gravatar

#28 filmz-tom welling 16 år siden

*27
Jackie Chan er slet ikke for gammel til den slags film. Nu forsvare jeg ham, men det er ikke kun fordi jeg kan lide ham. Synes han holder sig rigtig godt til sin alder, og laver da tit flere halsbrækkende og fysisk krævende stunts end skuespillere der er halvt så gamle som ham. Prøv f.eks. at se New Police Story.
Gravatar

#29 Smurf 16 år siden

#18 - tror du misforstod mig: mente ikke at selve anmeldelsen var dårlig blot at det var sjovt at læse andmeldelser af film som i sidste ende fik en dårlig vurdering. f.eks. filmz's anmeldelse af anaconda 2 - hunt for the blood orchid: god underholdning
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#30 filmz-putte 16 år siden

Ja Anaconda 2 var sgu da virkelig meget bedre end 1erne, helt fin underholdning, og ok lavet:)
Badabing badabang

Skriv ny kommentar: