“Rush Hour 3” er et overflødigt overflødighedshorn af platte jokes og papirtynde figurer, der forhåbentlig ikke får lov til at vende tilbage i et fjerde kapitel. Det er svært at forestille sig, at alle den første films fans har hængt på helt indtil nu. Men dem, der simpelthen ikke kan få nok af Jackie Chans ensformige accentjokes og Chris Tuckers irriterende entusiasme, kan glæde sig over, at “Rush Hour 3” ser fantastisk ud på dvd og lyder omtrent lige så godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-olearmsved 16 år siden

Hmm har aldrig brudt mig om den franchise. Tror måske det har noget at gøre med Jackie Chans manglende talent og irriterende mimik.
Gravatar

#2 cansi 16 år siden

Har lige et spørgsmål til The Insider,

nu hvor du anmeldeler HD film og normale dvder, er det ikke svært at bedømme normale dvder. Ser normal dvd ikke virkelig dårlig ud når man også anmeldeler noget der er 5 gange skarpere?

Gravatar

#3 Syndrome 16 år siden

Det har nu egentligt altid været Chris Tucker, der har irriteret mig i de film.. Men sådan er vi jo alle så forskelligt indrettet :D
danielbloch.dk
Gravatar

#4 filmz-tom welling 16 år siden

Synes nu filmen er meget sjov. Håber de laver en 4 og 5, som de har haft planer om. Synes det er et af de sjoveste makkerpar i filmhistorien. Men jeg finder dog også Chris Tucker hylende morsom, og Jackie Chan har jeg fulgt i 12 år nu, da jeg altid har beundret ham. Men denne film er ikke så stærk som de andre, men det gør den dog slet ikke dårlig. Jeg ville nok give den 4.5/6.
Gravatar

#5 filmz-Is 16 år siden

Uenig med anmeldelsen!
Det var en god, morsom og underholdende film. Historien er efter min mening ikke det væsentlige i sådan en film, men bare at se Chan og Tucker spille sammen er bare skide sjovt, og det er det jeg mest lægger vægt på i film som denne. :-)
4/6
Og synes også at det er underligt, at filmen for 2 stjerner Overall, når lyd og billede er næsten i top...
Gravatar

#6 The Insider 16 år siden

#2, yo cansi. Kan godt forstå, du spørger - jeg var også en smule nervøs for, om jeg stadigvæk ville kunne godtage kvaliteten af dvd'er efter at have nærstuderet en masse materiale produceret i en langt højere opløsning. Men eftersom jeg har anmeldt dvd'er i årevis, fandt jeg det heldigvis enormt let fortsat at anmelde dvd'er. Man skal naturligvis udelukkende tage højde for dvd-formatets kunnen, når man anmelder en dvd, hvilket jeg heldigvis mener er let, og jeg kan stadigvæk sagtens imponeres af dvd'er (ligesom jeg kan skuffes af HD-skiver).
War. War never changes.
Gravatar

#7 fatcat 16 år siden

Klart den ringeste af de tre. Er ret vild med Jackie Chan mens Chris Tuckers "charme" er ved at gå mig på nerverne.

De burde være stoppet efter to'eren.

2/6 virker fair.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#8 black hawk 16 år siden

Syntes sku Chris Tucker er for grineren, syntes han klare den godt i alle 3 film, hvor Jackie Chan er begyndt af falde af på den. Syntes ikke Jackie spiller så godt i 3'eren, som han har haft gjort i de 2 forgående film.
Gravatar

#9 filmz-rasmusg.dk 16 år siden

da man ikke troede at film nr 1 og 2 kunne overgås i elendighed lanceres 3´eren og er omend muligt en endnu ringere film....
Gravatar

#10 filmz-tom welling 16 år siden

*9
Hvis du synes filmene er elendige, har du da ikke set ret mange andre film skulle man tro.

Skriv ny kommentar: