Der er én god scene i “San Andreas”. En tsunami er på vej, og The Rock med eks forsøger i speedbåd at nå over den, inden den topper. Inden de bliver smadret imod bredden. Simpel og dygtig spænding. Resten er bras fra Hollywood, der braser sammen, imens en kvinde indser, at hun tog fejl.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ThomasArnt 8 år siden

Er du gal en sjov anmeldelse. Jeg sad og forestillede mig Nostalgia critic læse den op med al den harme og sarkasme han ku krænge ud.
Gravatar

#2 Lawman 8 år siden

Tihi, ja det er bare så sjovt når Morten leger med ordene og strikker "sjove" anmeldelser sammen!
Gravatar

#3 Morpheus 8 år siden

Nu læste jeg kun lige de tre linjer, til slut i anmeldensen, men var der virkelig nogen grund til at afsløre hvad der sker efter tsunamien? Altså jeg kan da godt regne ud hvad der nogenlunde sker, men der er da ingen grund til at skrive det i en anmeldelse?
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#3 Det er min formulering, der må være klodset. Intet afsløret der - beskriver en scene, hvor det kan ende med, de bliver smadret imod bredden, eller at de klarer den. Måske punktum efter "topper" er lidt for kraftfuldt, den havde været tydeligere med bare et komma, tror jeg.
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

tror det er første gang jeg forstår din sarkasme angående en film hehe :)
Gravatar

#6 Morpheus 8 år siden

# 4

Fair nok :)
Gravatar

#7 moulder666 8 år siden

Hej Morten. Siden du åbenbart følger lidt med her ved din anmeldelse:

Kan du så give et svar på, om Filmz.dk lukker, eller det kun er Newz.dk?

Vi er et par stykker, der er ret nysgerrige....
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Geekalot 8 år siden

Tror han har fået mundkurv på #7
Gravatar

#9 steadi07 8 år siden

Det bliver (stadig) ikke til en IMAX-tur, men jeg regner med at smutte ind og se "San Andreas". Jeg forventer ikke "Det Tårnhøje Helvede", men The Rock og Alexandra Daddario skal nok holde mig underholdt. Det er jo sommer, katastrofefilm hører ligesom årstiden til.

Skriv ny kommentar: