Med sine uforglemmelige evergreens, kraftige neonfarver og karakteristiske slang transporterer “Saturday Night Fever” fluks tilskueren tilbage til 1970’ernes støjende diskoteker. Men filmens beretning om én mands kamp for at gøre sine drømme til virkelighed er på ingen måde blevet mindre relevant eller rammende siden premieren i 1977. Meget af Blu-ray-udgivelsens dybdeborende ekstramateriale fulgte også med den seneste dvd-udgivelse af filmen, men diskens fantastiske transfer og lydspor vil formentlig blæse selv filmens mest hårdhudede fans omkuld. Et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 14 år siden

Elwood, hvor er du? De her billeder kalder på dig!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 The-new-meister 14 år siden

Helt klart en af de store ungdoms kult filme med en kraft præstation af John Travolta. Det kunne være man lige skulle tag et kig på den her en af dagende:)
Gravatar

#3 filmz-Bruce 14 år siden

98% enig. Du havde mig lige i en skruestik i starten :) Super fantastisk film!!! Har set den 4 gange på denne vidunderlige BD udgave allerede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 elwood 14 år siden

Billede 1
Tips til Tøzer

Se her Tøzer, Placer venstrer hånd på hoften, skyd numsen op af, og med højre hånd skruer i pæren i uh ahhhhh!

Billede 2
Tag nu det klæde af mens vi spiser knægt!

Nej jeg er et meget farligt spøgelse... uhhhh uhhhhhh... Uhhhh.


Billede 3
There can be only one haircut! eahhhhh...

You guys are so lame

Billede 4
Det her er den sidste Blyant du låner, du går jo kraftedme og knækker dem konstant

Gjjeee thx Dan

Billede 5
Åh jeg elsker dig skat og når vi kommer hjem til mig kan vi Hviske hviske, og med hviske hviske

Jeg tror jeg skal knække mig
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Takfornu 14 år siden

Herligt at se at det ikke kun os gamle der kan lide denne film og ikke mindst at den ser bedre ud og lyder bedre end tidligere - Jo, det er i sandhed en klassiker :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6 filmzkim 14 år siden

På billede 3 ligner John Travolta en rigtig puberts-dreng :)

Skriv ny kommentar: