Ligesom i f.eks. “Superbad” ender man uundgåeligt med at holde af drengene, men beklageligvis forbliver deres figurer nogle temmelig overfladisk beskrevne størrelser. Og selvom filmen umiddelbart har en amoralsk friskhed, så forfalder den til de samme genkendelige klicheer som forbillederne i dens afrunding, som ikke helt kan leve op til, hvad vi tidligere har bevidnet. Dem i hovedpersonernes aldersgruppe vil dog formentlig more sig med at spejle sig i filmens karakterer og situationer, mens de af os, der har passeret den alder, passende kan grine med og i stilhed ånde lettet op over, at den tid lykkeligvis ligger bag os.
#1 Outbound Sith 12 år siden
Jeg er sgu lidt nervøs for, at den gode Benway efterhånden har set så meget lort (han har trods alt anmeldt 15 af de 19 film på denne liste), at hans skala for uddeling af stjerner er kommet ud af balance... ;)
Fox Mulder
#2 Nagash 12 år siden
#3 duuk74 12 år siden
Brød mig ikke om serien.
#4 dhad 12 år siden
Kan man blive for gammel til det? :-( Serien er ofte hyleskæg, og hvad man ikke mindes fra da man selv var en 16-18 år.
Nuvel, man er vel kun så gammel, som man føler sig! :-)
#5 Nicki52 12 år siden
#6 duuk74 12 år siden
Tjoe, bumser, førstegangssex, at være populær i klassen osv gider jeg bare ikke se film om mere.
Føler mig ellers ikke særlig gammel på mange andre punkter haha.
#7 Nicki52 12 år siden
Intet af det overstående er med i filmen ;D Men der er så meget andet.
#8 Åkepool 12 år siden
Jeg blev meget positivt overrasket og morede mig glimrende. Sad faktisk og grinede halvhøjt helt alene i stuen over scenen hvor de med dans går over til de 4 piger for første gang, det var sgu genialt :)
Jeg er langt forbi alt det de roder med, sådan aldersmæssigt, men jeg kan sagtens sætte mig i deres sted.
Intet mindre end 8/10, årets sjoveste film.
#9 Nicki52 12 år siden
I stuen?
#10 Åkepool 12 år siden
Ja.
Skulle jeg ha' set den i soveværelset?