Filmen er øjensynligt tænkt som et slags morbidt eventyr, men actionsekvenserne er rædsomt udført og tæller alt lige fra CGI-ulve, dæmoner, der ligner computerspilfigurer, samt en så rutinepræget krydsning af en faldefærdig bro, at ikke engang min oldemor ville have kunne hidset sig op over den. Alligevel har intet forberedt tilskueren på slutningen, hvor hele herligheden kulminerer i et af de mest latterlige slagsmål, jeg kan mindes at have set på det store lærred. “Season of the Witch” fortjener ikke en anmeldelse. Den fortjener at blive brændt på bålet.
#21 Kruse 13 år siden
Hehe, ja det er en genial video :D
#22 elwood 13 år siden
Agent Thank god finally
Cages sorry that was to my dog, what ever you just said I'm in
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 -xero-- 13 år siden
Hvor er Gone in 60 Seconds?
#24 djibyman2-the seque 13 år siden
Mener du ikke forgotten in 60 seconds;-)
#25 wimmie 13 år siden
Enig :)
Og så synes jeg egl. også han var ganske underholdende i den første National Treasure-film (2'eren snakker vi ikke om) samt i min "guilty pleasure" Con Air, hvor han jo skal være overdrevet macho-actionman :p
#26 djibyman2-the seque 13 år siden
Lord Of War
Kick Ass
Matchstick Men
og min yndlings søndags/guilty pleasure stener film: The Rock
Den værste jeg har set ham i er Ghost Rider.
#27 Batsy 13 år siden
#28 djibyman2-the seque 13 år siden
Det behøver vi ikke diskutere, det ligger også i sætningen :"Den værste jeg har set ham i", det holder jeg til gengæld fast i, jeg syntes den er en af de absolut værste superhero film til dato, og der er ellers godt nok mange at vælge imellem.
#29 Batsy 13 år siden
#30 djibyman2-the seque 13 år siden
Tro mig, den er også på listen, den anden er bare på toppen af skod listen.