Filmen er øjensynligt tænkt som et slags morbidt eventyr, men actionsekvenserne er rædsomt udført og tæller alt lige fra CGI-ulve, dæmoner, der ligner computerspilfigurer, samt en så rutinepræget krydsning af en faldefærdig bro, at ikke engang min oldemor ville have kunne hidset sig op over den. Alligevel har intet forberedt tilskueren på slutningen, hvor hele herligheden kulminerer i et af de mest latterlige slagsmål, jeg kan mindes at have set på det store lærred. “Season of the Witch” fortjener ikke en anmeldelse. Den fortjener at blive brændt på bålet.
#1 colocho 13 år siden
Lige før man får lyst til se den, bare for at se om det nu også kan passe..
#2 Gasivodo 13 år siden
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#3 Bobby Singer 13 år siden
På den ene side er han tydeligvis en yderst talentfuld skuespiller, faktisk en af USA's bedste efter min mening, når han har muligheden for at bevise det. I f.eks. Kick-Ass og Bad Lieutenant fra sidste år er han fremragende, specielt i sidstnævnte film stjæler han scene efter scene med hans tilstedeværelse, på den gode måde. ;)
Men så er der sådan noget crap som Next, The Wicker Man og nu dette?
:'(
#4 Batsy 13 år siden
#5 Kruse 13 år siden
Men man kunne ellers forestille sig at han snart burde være ude af disse økonomiske problemer. Måske er han ude af disse problemer, men bekymrer sig ikke længere om kvaliteten af hans film. Det er ikke til at vide.
#6 filmz-T-bird 13 år siden
#7 PredatorX 13 år siden
#8 davenport 13 år siden
#9 rammy 13 år siden
#10 djibyman2-the seque 13 år siden