Filmen er øjensynligt tænkt som et slags morbidt eventyr, men actionsekvenserne er rædsomt udført og tæller alt lige fra CGI-ulve, dæmoner, der ligner computerspilfigurer, samt en så rutinepræget krydsning af en faldefærdig bro, at ikke engang min oldemor ville have kunne hidset sig op over den. Alligevel har intet forberedt tilskueren på slutningen, hvor hele herligheden kulminerer i et af de mest latterlige slagsmål, jeg kan mindes at have set på det store lærred. “Season of the Witch” fortjener ikke en anmeldelse. Den fortjener at blive brændt på bålet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 colocho 13 år siden

Sjoveste anmeldelse længe!
Lige før man får lyst til se den, bare for at se om det nu også kan passe..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2 Gasivodo 13 år siden

HYYYYYYYYYL!! Havde lige sådan håbet på noget godt.... Klynk...
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#3 Bobby Singer 13 år siden

Jeg bliver aldrig klog på Nic Cage.

På den ene side er han tydeligvis en yderst talentfuld skuespiller, faktisk en af USA's bedste efter min mening, når han har muligheden for at bevise det. I f.eks. Kick-Ass og Bad Lieutenant fra sidste år er han fremragende, specielt i sidstnævnte film stjæler han scene efter scene med hans tilstedeværelse, på den gode måde. ;)

Men så er der sådan noget crap som Next, The Wicker Man og nu dette?

:'(
Idjit
Gravatar

#4 Batsy 13 år siden

Well, lad os nu håbe at Cage havde det sjovt under den her film, han for det nok så sjovt til permieren )-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 Kruse 13 år siden

#3: Hans tidligere agent fik ham en overgang til at investere i ejendomme(Flere af dem er siden solgt på tvangsauktion), og den investering samt andre dårlige økonomiske beslutninger, har gjort at Nic Cage bliver nødt til at vælge de film med den største løn.

Men man kunne ellers forestille sig at han snart burde være ude af disse økonomiske problemer. Måske er han ude af disse problemer, men bekymrer sig ikke længere om kvaliteten af hans film. Det er ikke til at vide.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 filmz-T-bird 13 år siden

Søren du arme mand! Er det ikke snart tid til at lade en anden anmelder dele dine lidelser?
Gravatar

#7 PredatorX 13 år siden

Herlig anmeldelse. Især slut kommentaren gør at jeg næsten bliver nødt til at se den. Det bliver dog hverken i bif eller på købe BD.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 davenport 13 år siden

Ha ha fed anmeldelse :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 rammy 13 år siden

Øv, jeg håbede lidt på denne film.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#10 djibyman2-the seque 13 år siden

Det er jo Nicolas Cage, ca hver femte film han laver er vær at glo på, denne er meget tydeligt en af de dårlige, bare se traileren, mere behøvede jeg ikke, så lige et par dårlige mere, og så kommer der et mesterstykke;-)

Skriv ny kommentar: