Det er i det hele taget en sørgelig tilstand, filmserien er havnet i, og i betragtningen af hvilket vid og friskhed, der var over de gamle afsnit, så er det en temmelig udbrændt affære, vi her er vidne til. Selv Samanthas ellers så pålidelige one-liners virker mest som genbrug fra bedre tider i denne overfladiske omgang, hvor ingen følelsesmæssig krise er større, end at den kan kureres med et Rolex-ur og en sort diamantring. Men måske har den ramt ret i forhold til målgruppen: Jeg så filmen til en forpremiere, hvor salen var helt og aldeles proppet med festklædte kvinder, der modtog den med begejstrede hvin og jublende tilråb. Hvis de kunne lide filmen, er det selvsagt fint for dem, men det er nu alligevel en lille smule sørgeligt, hvis deres krav til underholdning virkelig er så utroligt lave.
#11 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12 Skobbolop 14 år siden
Read between the lines for pokker...
Men for at være helt ærlig, så synes jeg også det er dybt godnat når den nye actionfilm trækker en masse drengerøve i biografen udelukkende pga. imponerende effekter og actionscener - det bliver det ikke en god film af! Ligesom Sex and the City filmene ikke bliver gode af at have en masse chickt tøj og luksus.
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#13 dyg 14 år siden
#14 elwood 14 år siden
Lille Abduhl, synes ikke helt Allah havde indfriet hans løfte om de 50 jomfruer, efter at han døde som selvmordsbomber
Billede 2
Car Shit it's that creppy Gucchi Stalker again
Billede 3
Smart nu fåes der t-shirt med ens IQ
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 Nicki52 14 år siden
#16 filmz-goggly 14 år siden
#17 filmz-goggly 14 år siden
#18 Nicki52 14 år siden
Af IMDB om SATC2= 3.4
Af IMDB om SATC= 5.4
#19 filmz-goggly 14 år siden