Det er i det hele taget en sørgelig tilstand, filmserien er havnet i, og i betragtningen af hvilket vid og friskhed, der var over de gamle afsnit, så er det en temmelig udbrændt affære, vi her er vidne til. Selv Samanthas ellers så pålidelige one-liners virker mest som genbrug fra bedre tider i denne overfladiske omgang, hvor ingen følelsesmæssig krise er større, end at den kan kureres med et Rolex-ur og en sort diamantring. Men måske har den ramt ret i forhold til målgruppen: Jeg så filmen til en forpremiere, hvor salen var helt og aldeles proppet med festklædte kvinder, der modtog den med begejstrede hvin og jublende tilråb. Hvis de kunne lide filmen, er det selvsagt fint for dem, men det er nu alligevel en lille smule sørgeligt, hvis deres krav til underholdning virkelig er så utroligt lave.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 gizmomis 13 år siden

Er ikke i tvivl om at anmeldelsen generelt er korrekt.. men forstår ikke at anmelderen undre sig over at kvinderne har designer tøj på under burkaen.. det er vist ret normalt at de har det, især i de rigere mellemøstlige lande/områder..
Gravatar

#2 filmz-Bruce 13 år siden

Søren viser tænder :) 146 minutter?!?!? Geeeeez! Filmz behandler dig efterhånden som ham her ;) Underholdende anmeldelse og formentlig skudt helt rigtig!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 MMB 13 år siden

Haha, den får 6 stjerner på Filmland.dk http://www.filmland.dk/Biograf/Sex_and_the_City_2-...
Det er sikkert den bedste anmeldelse, den overhovedet har fået. What a joke.
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

[url= and shoes[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-Utyske 13 år siden

Oh man, der er en anmelder der har taget en for holdet. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 gi-jones 13 år siden

Tjae, jeg må nok bare tage Benways ord for at den stinker. Har ingen planer om at undersøge det nærmere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg må nok oss' erkende at jeg har nogle tusind film foran disse to, jeg skal have arbejdet mig igennem først og når jeg aldrig til dem, er det nok ikke det store tab. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8 Bardoboy 13 år siden

Selvom den bliver hakket ned af anmelderen, så glæder jeg mig stadig til i aften, hvor jeg skal ind og se den.

Iorden at en anmelder ikke kan lide filmen, men at slutte den af med at nedlade de kvinder, som han så den med og godt kunne lide den, det synes jeg på ingen måde er acceptabelt!
Gravatar

#9 Skobbolop 13 år siden

#3 Det er sjældent jeg bliver forarget over en filmanmeldelse, men det der er jo komplet latterligt? Hvordan kan hun blive filmanmelder?

________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#10 Bardoboy 13 år siden

#9 Har du da set SATC-filmen, og kan argumentere for det modsatte?

Skriv ny kommentar: