Ligesom sin forgænger er “Sex and The City 2” for lang og rodet, men filmen har afgjort sine øjeblikke, og mange fans vil formentlig bare nyde at være i selskab med seriens handlekraftige kvinder endnu en gang. Udgivelsens transfer er superbt, lydsporet er hæderligt, og ekstramaterialet er slet ikke så tosset. Det siger sig selv, at fans bør investere i denne Blu-ray. Uindviede sjæle bør først give sig i kast med den oprindelige tv-serie.
#11 mar16 13 år siden
haiuuuuuu!!
#12 IK 13 år siden
#13 Wangsgaard 13 år siden
Nu er jeg stor fan af serien og jeg synes at denne film var umådeligt ringe, og bare fordi vi kvinder kan vi godt bedømme film!
Det er da noget pis at sige!! Bare fordi det er en action film er det ikke en selvfølgehed at den er god! De fleste er ligegyldig og skal bare have en undskyldning for at lave en film hvor de kan nakke folk og ikke har set skyggen af substans!
#14 mar16 13 år siden
angående det med din holdning ang. action-film
"action" oversat "aktion" betyder at: "der sker noget." det var en harmløs lille vittig jo-ke.
btw, i anledningen af at det er den 1.advent i morgen, skal jeg se action-FILMEN.. Die Hard. fordi et sted er det en julefilmXD og hvis der er en god én blandt en genre som Mr. Bay har fundet sig en karriere i (og spyttet masser af penge af i også), så må det da være Die Hard.
#15 Lord Beef Jerky 13 år siden