Ligesom sin forgænger er “Sex and The City 2” for lang og rodet, men filmen har afgjort sine øjeblikke, og mange fans vil formentlig bare nyde at være i selskab med seriens handlekraftige kvinder endnu en gang. Udgivelsens transfer er superbt, lydsporet er hæderligt, og ekstramaterialet er slet ikke så tosset. Det siger sig selv, at fans bør investere i denne Blu-ray. Uindviede sjæle bør først give sig i kast med den oprindelige tv-serie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 evermind 13 år siden

Arrrrj, helt ærligt - Filmz mister fuldstændig deres troværdighed, når filmen får 3 stjerner her, men kun to i biografen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111elleve
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2 Nicki52 13 år siden

Der er nogle rigtige flotte billeder af Abu Dabi i filmen. Derfor synes jeg man skal leje den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 mar16 13 år siden

hvorfor spilder i jeres tid og talent på at anmelde en film som alligevel ville blive fejlbedømt som "fantastisk" af alle kvinder på denne jord og derfor ville komplet ignorere alt kritik imod den, smpelthen fordi den handler om kvinder og derfor er "god"?
hvad med at lave en blu-ray anmeldelse af noget vi faktisk interessere os for, noget som vi gerne ville se. i har et godt talent, så hvorfor ikke skrive videre på jeres anmeldelse af olsen bande samlingen på blue-ray? jeg troede det var sådan set hvad i havde tænkt jer. det ville hvertfald være mere interessant end dette.
Gravatar

#4 The Insider 13 år siden

#3, bare rolig, der er MANGE Olsen-banden-anmeldelser i støbeskeen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Kruse 13 år siden

mar16 (3) skrev:
hvorfor spilder i jeres tid og talent på at anmelde en film som alligevel ville blive fejlbedømt som "fantastisk" af alle kvinder på denne jord og derfor ville komplet ignorere alt kritik imod den, smpelthen fordi den handler om kvinder og derfor er "god"?


Ligesom en stor del af de mandlige brugere på denne side har det med action-film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 mbk 13 år siden

Er stor fan af serien, som er set adskillige gange. Synes film 1 var okay - den var et herligt gensyn med pigerne! Film 2 er decideret spild af tid. Der er ingen handling og bliver bare en parade af tøjskift og dårlige replikker.
Gravatar

#7 Highland Park 13 år siden

A witch!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 mar16 13 år siden

5#
nu er forskellen jo også ay action-film er gode;)
det lægger jo i ordet "action" at der sker noget

prøvede faktisk at se den første. nåede til scenen hvor hende den sorthårede skider i bukserne og så var jeg færdig! egentlig en PÆNT ulækker film.. hvem gider at høre om en gammel kællings pubeshår fx?? det værste var at jeg kun var nået halvvejs. jep, 90 minutter i den film er ÅBENBART halvejs..
men Bratz var værre.. tag High School Musical og bring det bare 1 tak ned, så får du en film med intet plot, ingen lidelige karaktere, protagonister der er lige så horrible som filmens "bitch", men til gengæld et shitload af sange som jeg lover jer at nordkorea bruger som tortur. mine ører var tæt på at bløde, og det sekund skyggen af undertekster viste sig, slukkede jeg det hele.
Gravatar

#9 Nicki52 13 år siden

mar16 (3) skrev:
hvorfor spilder i jeres tid og talent på at anmelde en film som alligevel ville blive fejlbedømt som "fantastisk" af alle kvinder på denne jord.

Af de kvinder jeg kender der har set dem, synes de er ret så dårlige.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 filmz-Myrepip 13 år siden

mar16 (8) skrev:
5#
nu er forskellen jo også ay action-film er gode;)
det lægger jo i ordet "action" at der sker noget.


Sjovt! Jeg synes de fleste stinker af pis!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"

Skriv ny kommentar: