Sir Arthur Conan Doyles mesterdetektiv er blevet portrætteret i utallige film og tv-serier, men BBC’s “Sherlock” er et af de allerbedste skud på stammen – en noget nær perfekt modernisering af Doyles gamle bøger. Den bevarer det litterære forlægs ånd og kaster samtidigt Sherlock Holmes ud i det hektiske, SMS-fikserede 21. århundrede med manér. Desværre rummer dvd’en intet ekstramateriale, men både billed- og lydkvaliteten er høj, så hvis man har en forkærlighed for Doyles skriverier, gode krimier eller strålende tv-underholdning i al almindelighed, bør “Sherlock” stryge til tops på indkøbslisten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kviesgaard 11 år siden

Lyder som en serie, man burde investere.

Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 elwood 11 år siden

Helt enig, en fantastisk serie, som blot blir bedre med season 2, især det sidste afsnit i season 2 er mesterligt udført, fra start til slut, og leger virkelig med opfattelsen af Sherlock.

Og ja spoiler season 1

Jeg hoppede også i med begge ben, men introduktionen af MyCroft, går udfra det er ham du hentyder til 8-)


Kruse, The Insider, og undertegnede, vi har jo ævlet løs omkring denne fantastiske serie, men nu har vi et fast sted og snakke om det hehe.

Men jeg kan varmt anbefale den Engelske udgave her får du fine kommentar spor med til nogle af afsnittene, desværre nogen gange ikke til dem man ønsker, især i season 2 går det galt, fordi de ikke har lavet et til det sidste afsnit, ville virkelig gerne ha hørt dem snakke noget mere omkring det, fordi det bare er så sublimt lavet over hele linien. fra den fantastiske intro, til den lige så fantastiske slutning. Glæder mig så meget til Season 3 efter den slutning på 2'eren.

Det sjove er også og se, hvordan de tolker de klassiske afsnit.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 jessup 11 år siden

Helt enig en fremragende underholdende serie.
This is just until June
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

#2, 100% enig i alt, og du har helt ret i din spoiler :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 The Insider 11 år siden

2. sæson udkommer i øvrigt herhjemme i slutningen af oktober. Vi krydser fingre for, at vi kan arrangere interview med BBC forinden da!
War. War never changes.
Gravatar

#6 elwood 11 år siden

Lille tip, hvis i får fat i Steven Moffat (virker som en fantastisk sympatisk mand) ikke og spørge ham omkring Elementary (han var ikke begejstret) han har allerede udtrykt sin mening omkring den, så heller en række nye spørgsmål 8-)

Men håber da i får nogle gode interviews, og der ikke går Star Trek i det hele, når Cumberbatch og Albrechtsen mødes.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Kruse 11 år siden

Og jeg er selvfølgelig fuldstændigt enig i den glimrende anmeldelse, Johan :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

Tusind tak, dude! :-) Det er lige før, vi tre må lave en lille te-klub, hvor vi kan ryge pibe og bunde Earl Grey, mens vi diskuterer serien!
War. War never changes.
Gravatar

#9 elwood 11 år siden

Shhhhhhh! ellers blir du blot slæbt væk, sjov lille scene, jeg kan dog ikke huske om det er taget direkte fra en af bøgerne, eller det blot var en sjov scene som Steven Moffat og Co. fandt på.

Sæbeboble pibe så er jeg klar, tror også gi-jones kan være med i klubben.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 buddinge 11 år siden

God anmeldelse. Det er bare 2 super sæsoner. Man glæder sig unægteligt som et lille barn S03.
Honestly, have you ever seen anything like this?

Skriv ny kommentar: