Trods et plot, som er mere hullet, end den gennemsnitlige lejemorder bliver det i denne film, så afregnes der kort og kontant på action-området ved kasse ét – oven i købet til tonerne af et blæret soundtrack med forfriskende brug af kunstnere som Nirvana og Motörhead. Så er det kugleregn man vil have, bør man ikke misse denne filmens svar på skydeteltet – alle andre skal nok holde sig langt væk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 duuk74 16 år siden

"..Jeg synes intet holder - den forsøger alt for hårdt at være noget den slet ikke kan leve op til.."

Synes jeg rammer ret godt. Jeg synes den prøver lidt for meget at være hip og cool og grænseoverskridende. På samme irriterende måde som jeg også syntes Get Shorty og Smoking Aces var.

Jeg synes Crank har 10 gange mere nerve, og fungerer bedre på sine præmisser. Det flyder på en helt anden måde i den film.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#42 Michael Andersen 16 år siden

#40 Nej selvfølgelig ikke. Moores film er fyldt med humor/platte indslag og billedsproget er manipulerende og unuanceret, så derfor æder jeg dem ikke råt.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#43 filmz-vassago 16 år siden

Så må du hygge dig med din bøf - så spiser jeg min med kartofler, rødvinssovs og grønt, lige for at få hele oplevelsen med ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#44 Michael Andersen 16 år siden

He he der twister du den lige :) Men så vil jeg sige, selv tak, og lade dig spise den samme slags bøf i selskab med kartoflerne, rødvinssovsen og det grønne, imens jeg får serveret forskellige bøf; rumpsteaks, engelsk bøf, bøffer af højrebsfilet, oksemørbrad osv. som jeg spiser med åbent sind ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45 filmz-vassago 16 år siden

http://www.abc.net.au/science/news/stories/s155666...

Se hellere at komme ned i blockbuster og lej en stor stak, for med den menu har du travlt...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#46 Michael Andersen 16 år siden

Jeg kan prøve at høre om de har "Sagen er bøf" med Arnold Schwarzenegger.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#47 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Så den på Netflix forleden. Det var en ganske sjov overraskelse. Der var momentvis Tarantino vanvid, og de fysiske love var fraværende. Totalt langt ude. Jeg grinede mest, da Paul G. skød det sidste bogstav ud i neonreklamen, så der stod FUK U TOO. Sex-/skydescenen var også sjov. Er dén ikke også med i Drive Angry med Nicholas Cage, som vist også har rippet den et helt 3. sted fra?

En morsom lille film, men næppe en man ser igen.

3 store stjerner af 6 herfra.
Doctor Last Warning
Gravatar

#48 elwood 10 år siden

Morede mig også over Gulerods scenen, mener da det er fra Shoot'em Up den stammer ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

elwood (48) skrev:
Morede mig også over Gulerods scenen, mener da det er fra Shoot'em Up den stammer ?


Ja, den var også god. Der var flere gode gulerodsscener.

Nå, ja sex-scenen; Drive Angry er jo nyere.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: