Trods et plot, som er mere hullet, end den gennemsnitlige lejemorder bliver det i denne film, så afregnes der kort og kontant på action-området ved kasse ét – oven i købet til tonerne af et blæret soundtrack med forfriskende brug af kunstnere som Nirvana og Motörhead. Så er det kugleregn man vil have, bør man ikke misse denne filmens svar på skydeteltet – alle andre skal nok holde sig langt væk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DarkLight 16 år siden

En rendyrket skuffelse.
For dårlig aktion og det var altså hvad jeg kom efter i denne film. Derudover er der ting, som er ufrivillig latterfremkalende.

En skam da Clive og Poul er langt bedre.

2 / 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 Bohemian 16 år siden

Synes den var genial : D elsker at den er så over the top uden at blive dårlig synes jeg.

Var flere gange ved at dø af grin over alt den overdrevenhed.

Clive er for sej! 7/10
Free in serenity.
Gravatar

#3 Isse 16 år siden

Minder meget om Crank synes jeg - and that i like :D

8/10 fra min side.


Gravatar

#4 filmz-NeoDk 16 år siden

Jeg synes osse den er genial, den overdrevenhed som clive har i den film og i sær sex scene er genial og musikken er bare mums hele vejen igennem :D

10 skudhuller ud af 10 ;)
Gravatar

#5 filmz-vlx 16 år siden

Øv hvorfor kan man ikke give den 0/6 føj giv mig min 87 min tilbage :(

Kunne overhovdet ikke forhold mig til den film, måtte stop flere gang fordi den var så latterlig plat. Havde måske forkert forventning til den film, på den anden side kunne jeg ikke placer den nogle steder.
Gravatar

#6 PredatorX 16 år siden

Det her er den mest elendige film jeg nogensinde har set. Fuldstændigt retarderet udført. Den er helt igennem håbløs, og man sidder næsten og bliver fornærmet over, at nogle kan mene dette kan kaldes for underholdning.

-6/6.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 filmz-theassociate 16 år siden

#5 - Den er da ikke udkommet på DVD endnu?
Gravatar

#8 The Insider 16 år siden

#7, jo, både i England og USA :-) Den ser i øvrigt godt ud på Blu-ray og lyder ligeledes godt. Er enig med anmeldelsen derudover.
War. War never changes.
Gravatar

#9 filmz-Is 16 år siden

Synes at det var en fin film.
Clive Owen og Paul Giamatti var begge virkelig gode. ( Paul Giamatti stjæler billedet mange gange synes jeg, for han er simpelthen en genial skuespiller)

Men en ok film med et lidt for tyndt plot
6.5/10
Gravatar

#10 filmz-vassago 16 år siden

Jeg kan på ingen måde tage den her film seriøs... Et ord: Navlestreng...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: